Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface
du har ingen jobb nå, men begynner å jobbe i februar?
Da får du ingen penger fra aetat - fordi du ikke har opptjent deg rettigheter til å få det.
Gotta earn some to get some..
Så lenge du ikke har vært i jobb nylig og opparbeidet deg rett til dagpenger, så har du ikke krav på det.
alternativet er sosialen, men da skal dere ha DÅRLIG råd.
ORIGINAL: OtilieSmilie
Så lenge du ikke har vært i jobb nylig og opparbeidet deg rett til dagpenger, så har du ikke krav på det.
Hun har jo vært i mammaperm, permisjonspengene er grunnlag nok[:)]
og du er jo arbeidsledig i januar og februar og kan ta jobb da[:)] Ergo vil jeg si at du har krav på arbeidsledighetstrygd[:)]
ORIGINAL: *Saile sin mamma*
ORIGINAL: OtilieSmilie
Hun har jo vært i mammaperm, permisjonspengene er grunnlag nok[:)]
og du er jo arbeidsledig i januar og februar og kan ta jobb da[:)] Ergo vil jeg si at du har krav på arbeidsledighetstrygd[:)]
jepp, er jo det jeg også mener. Er usikker.
Nei, jeg har vært i permisjon som sakt dollcace, g har grunnlag derfra så jeg kan jo gå likevel fra og med 2 desember. Men det jeg mener er at viss jeg VET at jeg har en jobb fra feks. februar om jeg da har rett, eller om perioden i mellom endt permisjon, å ny jobb blir mitt eget problem.
Jeg trenger ikke gå på sosialen, for SÅ dårlig råd har jeg ikke. Har spart litt i tilfelle jeg ikke skulle få jobb fra og med 2 desmeber, men det rekker ikke til i 2 mnd.