lure på...

*Tøtta81*

Forumet er livet
lure på en liten ting her, på sykehuset sa dem at en baby ikke kan sitt i en bilstol lengre enn 20minutter, men i helga så tenkt æ å kjør opp t mamma å pappa å d tar 1 time.går d bra trur dere eller gjør æ d lurt i å vent litt? sambo stikk av på sommerfestival han sjø, å da e d kjedelig å vær heim alein, syns d e unødvendig av han å dra, bli litt irritert på han!!  mariell e jo bare 3 uka da, syns godt han kan vær heim æ siden han snart ska ut me båten å da bli han bort i 14 daga i strekk, så e han heim i 14 daga før d e påån igjen, han bli jo nok bort likevel om itj han ska driv å dra på festivala i hele sommer!!! hmmm, d va godt å få ut litt frustrasjon gitt, spora litt av her da men, nån som kan svar mæ på d me bilstolen da?? takk[;)]

Da Linea var 1 uke så var vi i Oslo og det tar en time å kjøre... hun satt da i sete hun!!
Men jeg har en så kalt nyfødt pute i sete jeg da. En pute som gjør at babyen ligger mer enn den sitter. Du får kjøpt en sånn på de fleste babybutikker, men jeg tror ikke det er nødvendig med en sånn en altså.

ho bli jo over 3 uka da, så æ trur nok æ prøve på å dra ja. nei d e ikke arti å sitt alein ei hel helg nei... 

man kan ikke høre på alt som er galt, da kan man jo ikke gjøre noe da....
 Vi hadde da Martin i bilsete dagen etter han ble født og da måtte vi kjøre 1,5 time for å komme hjem......HAr gjordt det med de andre to også jeg og ingen av dem har tatt skade av det...
Så bare ta deg en tur du og kos deg

ORIGINAL: dite

Da Linea var 1 uke så var vi i Oslo og det tar en time å kjøre... hun satt da i sete hun!!
Men jeg har en så kalt nyfødt pute i sete jeg da. En pute som gjør at babyen ligger mer enn den sitter. Du får kjøpt en sånn på de fleste babybutikker, men jeg tror ikke det er nødvendig med en sånn en altså.

trur d e en sånn i stolen æ, va me ei pute, vi kjøpt den brukt av ei venninne, ska hør me ho kordan pute d va som va me den.

Vi har kjørt til sverige vi over en time i bil...det gikk fint de sover....bare dra...så får du stramme opp gubben litt på veien opp....hehe[8D]

tusen takk får alle svar[;)]  d e så koz å vær innpå her, uansett ka man spør om eller lure på så får man svar. kjempe hyggelige jenter alle sammen[;)][;)]

Ja, dra og kos dere!! La sambo dra om han absolutt vil det... Treng ikje gå ut over andre enn han selv at han vil være fra dere.

Back
Topp