Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min spiser ikke en hel skive altså, og ikke hver dag han får skive hellerSå mye deres spiser! Min spiser litt fruktmos og en halv skive, vann til drikke
Min spiser ikke en hel skive altså, og ikke hver dag han får skive heller![]()
Hehe, ja, er forskjell på barnaÅneimen hun over her da, 2 skiver spiser jo jeg
![]()
Hehe. Han spiste en halv skive frem til for rundt to uker siden, da tok han helt av. Men i samme periode sluttet han helt å spise middag da. Nå nekter han helt alle typer middagsmoser, kan spise litt middag i biter men ikke på langt nær den mengden han spiste da han spiste mos. Nå er det ikke alltid han drikker så mye av den mme'en da, men jeg tilbyr han hvertfall 100 ml.Så mye deres spiser! Min spiser litt fruktmos og en halv skive, vann til drikke
Hehe. Han spiste en halv skive frem til for rundt to uker siden, da tok han helt av. Men i samme periode sluttet han helt å spise middag da. Nå nekter han helt alle typer middagsmoser, kan spise litt middag i biter men ikke på langt nær den mengden han spiste da han spiste mos. Nå er det ikke alltid han drikker så mye av den mme'en da, men jeg tilbyr han hvertfall 100 ml.
Han er stor da. 8 måneder og sannsynligvis bikket 10 kilo.
Det går seg nok til, har perioder her også hvor det er ting han ikke vil ha. Bare å tilby noe annet noen dager for så å prøve igjenEg får bare prøve med skive! Vil ikke ha pupp for tiden og mme vil han hvertfall ikke ha! Håper det bare er for en periode!