Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: malii
Slapphet, hoste, tungpust, hurtig og stønnende pust, feber (trenger ikke alltid å være et symptom).. Legen kan høre knatrelyder over lungene når han lytter på han.
Lungebetennelse kan skyldes både bakterier og virus, så CRP trenger ikke å være høy. CRP er høyere ved en bakteriell infeksjon enn ved virusinfeksjon f.eks [:)]
ORIGINAL: monjen
Slapphet, hoste, tungpust, hurtig og stønnende pust, feber (trenger ikke alltid å være et symptom).. Legen kan høre knatrelyder over lungene når han lytter på han.
Lungebetennelse kan skyldes både bakterier og virus, så CRP trenger ikke å være høy. CRP er høyere ved en bakteriell infeksjon enn ved virusinfeksjon f.eks [:)]
det er som å beskrive Teo, det[&o] han puster så sinnsykt fort. korte og kjappe åndedrag!![&o]
hvor farlig kan lungebetennelse være? kan jeg vente med å dra til legen til i morgen eller bør jeg dra nå? blir så bekymra jeg[:(]
dritlege som mente han ikke hadde det i går. han hadde sikkert ikke peiling!!![:(]
er jo ikke sikkert at han har det,men NOE er det i hvertfall[:(]
antall pust pr minutt [:)]
Hm..Har han høy feber? Får han paracet? Evt ibux? Mat er ikke så viktig, bare tilby han mye drikke, uansett om det er brus eller vann [:)]
ORIGINAL: monjen
62 pust på ett minutt!!! er ikke det veldig mye??[&:]
hvordan fant de ut at Nikolai hadde lungebet.? Hva får man evt for det da,slik at de blir bedre?