Lungebetennelse...

Se det ann litt, blir det ikke noe søvn så ringer jeg. Er alene ute i skogen med de to små jeg har fra før også. Så blir ekstremt knotete nå om jeg må dra noe sted :( Men ordner det jo selvfølgelig på en eller annen måte i natt om det skulle bli helt for jævelig..
Er bare så ekstremt tungvint at dem ikke kunne gjort noe når jeg først var hos en "lege" tidligere i dag!

Jeg ville ringt og hørt iallfall. En telefonsamtale skader ikke. Føre var etter snar etc..

Uff god bedring! Hvil deg godt :)

Litt usikker, rundt 100 tror jeg
Jeg skulle ikke vente, jeg skulle se det an i løpet av i dag og dro på legevakta igjen, hvis CRP ligger høyre enn 100, må du få antibiotika fordi det er blterielt, det er flere antibiotika som er tillatt under svangerskapet og amming, hvis CRP synker seg, er det virus og du trenger ikke anibiotika.

Var på legevakta i dag igjen, å fikk vite at CRP var på vei ned ihvertfall. Men fikk astma spray ( ventoline) for hosten. Flere som har hørt om det?

Hvordan går det med deg?

Hadde skjult lungebetennelse i begge de forrige svangerskapene mine. Fikk antibiotika med første, hostesaft med andre.

Blir bare verre å verre... i kveld har jeg sittet å grint av utmattelse. Så håper inderlig det gir seg snart!
Sniker fra mars :) Jeg er akkurat ferdig med 6 uker sykdom med kraftig hoste, lungebetennelse, fikk pencillin i uke nr 2 på LV, men da den viste seg å ikke gi effekt var det bare paracet og seretide+ventoline (astmamed.) jeg fikk ta. Har kronisk bronkitt og astma fra før av så jeg har hostet meg grønn i mange uker og truseinnlegg ble 24-timers bruk siden jeg hostet om natten også :P Det er vondt og evigvarende mens det pågår som værst, men det går over til slutt. Ønsker deg god bedring!! :) Vet akkurat hvordan du har det! Ta en kopp te med 2 ss honning i en time før du skal sove. Den demper litt av hosten på natta når man legger seg ned :)

Back
Topp