Lungebetennelse/bronkitt

Nappy

Betatt av forumet
Begynte i går å hoste å har hostet i hele natt og i hele dag. I begynnelsen var det bare hoste men nå har jeg vont(trykk) på brystet og tidvis vont i lungene både fremme og bak på ryggen. Itillegg til at det kjennes ut som at jeg har vært å jogget i iskaldt vær for hvert åndedrag jeg tar så høres jeg tett/hvesende ut. Har lav feber (rett over 38) forklart alt dette til legevakten men de ville bare at jeg skulle se det ann til i morgen..

På toppen av kransekaken så er jeg alene med min sønn på 10,5 mnd pga far er borte på reise, jeg sliter tidvis med å gå pga bekkenet.

Jeg synes fryktelig synd i meg selv, jeg føler meg helt JÆV**G... Hva skal jeg gjøre? :(

Huff da... :( jeg hadde nettopp influensa i to uker selv, med smerter overalt! Ingen lungebetennelse da, selv om det kunne føles sånn, så jeg måtte komme meg gjennom det uten hjelp. Kunne fått noe enkel medisin, men når alt var så ille allikevel syns jeg det var best å la kroppen få jobbe selv... Men det ble noen tårer, spesielt på nettene :( håper du blir raskt bedre!

Huff, det hørtes kjipt ut. Har du ingen i området som kan komme og hjelpe deg litt? Evt få litt barnepass imorgen slik at du kan hvile deg...? Ønsker deg god bedring! :-)

Heldigvis kommer barnefar hjem i natt, men han blir ikke så lenge.. Bare 2 netter og jeg blir gradvis værre.. No hoster å harker jeg så hardt at jeg må bruke tena lady:oops:(skulle ha trent mer bekkenbunn).

Det er jo noen jeg kan spørre, men er ikke så glad i å spørre om hjelp. Jeg liker heller ikke at de røyker, dessuten føler jeg ikke at de respekterer at han blir dårlig i magen av melk å er våken hele natten om han får det i seg.. De svarer hele tiden ting som "tull å tøys, du tåler vell melk".

Nå gleder jeg meg til faren kommer hjem, for nå har jeg sikkelig skallebank!

Back
Topp