Lundby dukkehus

*Tøtta81*

Forumet er livet
Jeg har ett lundby dukkehus som jeg fikk som liten jente, mamma har funnet det fram fra loftet nå.
Taket er ødelagt på det men tror jeg skal klare å fikse det, å så skal jeg pusse det opp innvendig. Men alt stæsjet finner vi ikke, å det som vi eventuellt finner er helt sikker ødelagt osv.
Det jeg lurer på er om noen vet om de selger lundby interiør på toys r us?
Har sett noe på nett, men finner feks ikke gardiner å så må vi ha sånn adapter får å få på strøm inni der, noen som vet hvor vi kan kjøpe det..
Mariell skal få det i 4 års gave så har 11 mnd på meg da[;)]

takk får svar, ska innom å sjekke link:)

ææsj så teit:
Vi sender varer til kunder bosatt i Norge, men bare utenfor Oslo-området.
Vi kan dessverre ikke sende varer utenfor Norge.  

sto det der,,,[:@][:'(]

Utenfor Oslo område betyr vel at de ikke sender innad i Oslo eller? Jeg ville tolket det som om de sendte det til deg. [:)] Send de en e-post, det skader ikke ihvertfall!

ORIGINAL: Dunn

Utenfor Oslo område betyr vel at de ikke sender innad i Oslo eller? Jeg ville tolket det som om de sendte det til deg. [:)] Send de en e-post, det skader ikke ihvertfall!
ja det kan være, jeg tolket sånn som at de sendte kun til plasser rundt oslo området jeg.., da må jeg sende mail.

Sniker litt jeg[:)]
Ser du er fra trondheim, har du vært å sett på extra leker på tiller??
Der hadde de masse til små dukkehus, men husker ikke om det var
lundby eller ikke. Men de hadde allifall strømadaptere, for de ble jeg
så fasinerte over[;)]

Sniker meg stille ut igjen

Så noe lignende på Toys r us - var der i dag! Vet ikke om det passer men dukkehusene hadde identisk rominndelig så jeg regner med at det er det samma merket og kanskje passer og!! :)
Jeg og vil ha!!! Har samma dukkehuset selv, men må nokk vente i 3,5 år jeg da... hihi :)

Men har de på Ekstra Leker kan du jo spare en formue!! :)

ORIGINAL: ~Mamman til Isabell~

Sniker litt jeg[:)]
Ser du er fra trondheim, har du vært å sett på extra leker på tiller??
Der hadde de masse til små dukkehus, men husker ikke om det var
lundby eller ikke. Men de hadde allifall strømadaptere, for de ble jeg
så fasinerte over[;)]

Sniker meg stille ut igjen

aah, da må jeg dra dit,,, takk får tips[;)]

ORIGINAL: Chicita

Så noe lignende på Toys r us - var der i dag! Vet ikke om det passer men dukkehusene hadde identisk rominndelig så jeg regner med at det er det samma merket og kanskje passer og!! :)
Jeg og vil ha!!! Har samma dukkehuset selv, men må nokk vente i 3,5 år jeg da... hihi :)

Men har de på Ekstra Leker kan du jo spare en formue!! :)
innredningen trenger jo ikke være Lundby da, man kan jo blande litt vil jeg tro[;)]  ekstra leker kan man spare noen kroner på ja[;)]

Back
Topp