Lumbago er digg!![emoji30]

LolitaSummer

"En stolt Løve Mamma"
Mailykke 2018
Eldste på 7år var syk i helgen. Hele 40 i feber!
Bærte henne fra sofaen og opp i 2 etasje på kveldene da hun hadde sovnet.

Etter det har jeg fått mer og mer vondt i ryggen. Og nå er jeg helt ødelagt. Forstrekt et eller anna tenker jeg[emoji85] vondt!!
Inatt fikk jeg ikke sove måtte 2 ganger i dusjen for å få varme på korsryggen, måtte opp å gå rundt. (Jo mer man ligger eller er stillesittende hvor verre blir det). Måtte kaste inn håndkle kl.04.00 inatt og ta meg en Paracet får å få sovet et par timer[emoji42]

Gi meg styrke!![emoji30]

Kiropraktor!!!!
Det er noe dritt det rygg greiene:(
Stakkars deg..

Æsj, høres fælt ut! Få en kyndig til å se på ryggen din?
Masse god bedring:Heartred

Kom deg til kiropraktor asap!! God bedring.

Har pleid å gå til naprapat. De knekker jo bl.a og det er det verste jeg vet. Så spørs om jeg tør å sette føttene inn til kiropraktor [emoji33]

Takk, satser på at det løsner over helgen [emoji173]️

Last edited:
Hvordan går det?

Sliti i hele dag, vansker med å løfte 1,5åringen ut og inn av bilsete bl.a. På kvelden(22/23.00) løsnet det litt[emoji1373] men nå er kl. 04.50 og jeg har våknet i sinnsyke smerter. Tatt meg en Paracet og funni en nogenlunde nøytral stilling i påvente av at den skal funke[emoji30] (tror jeg skal hive meg en tur i dusjen[emoji848])

Og da passer det jo så bra at svigers kommer idag for å overnatte[emoji85] skal fortelle de nyheten og holde familieselskap for sambo sin sønn på søndag [emoji849][emoji33][emoji31]
Tror mannen får ta seg av rydding, vasking og selskap altså [emoji85] mens jeg går meg en tur i ulendt terreng [emoji28][emoji28](leste på nett at det skal hjelpe[emoji12])

Back
Topp