luluu`s prøvedagbok

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
jeg er så fortvila om dagen, aner ikke hvorfor, fikk jo positiv g.test i dag og greier.. men jeghar en dårlig følelse:-(
har nylig flyttet til oslo også, siden samboern er herfra så endte vi opp her, føler meg skikkelig alene sitter liksom bare her og glor.. samboern er som regel borte fra man. til tors. med jobben og han jobber som regel lørdag og søndag natt også... ååå håper virkelig jeg snart skal bli bedre kjent med noen av jentene her så jeg slipper og sitte så mye alene.. er så frustrerende også..
fikk vite i dag at samboern er borte på bursdagen min også, da er han i bergen:-( uff..

måtte bare klage litt:-P
 
jeg får absolutt ikke sove... sitter bare her og glor..
2timer til samboern kommer hjem fra jobb også, gleder meg til det:-)
er så bekymra om dagen, har hatt skikkelig vondt i magen idag *redd*
uff...
 
Huff da...
Du får trøste deg med at det er helt normalt med stikninger og smerter i magen på starten...
Livmoren skal strekke seg og gjøre seg klar...
Masse lykke til!
 
jeg er sikkert bare overnervøs for at noe skal gå galt..
uff, egentlig burde jeg legge meg men er ikke trøtt, vurderer og gå inn på soverommet å male ferdig så vi kan legge gulv på mandag, er så drittlei av å pusseopp nå..
 
Er såvidt begynt å pusse opp vi...
Bruker å pusse opp fra januar-april hvert år, for da er det ikke noe hagearbeid som maser ;)
Nå skal vi totalrenovere gjesterommet, legge nytt gulv i gangen, male trappa, og male noen dører osv :)

Har også et soverom, et kontor, 2 bad, et "walk-in-closet" og gulvet i en gang til som må gjøres etterhvert, men det får vente, hehe...
 
Du får krype under dyna, lese litt i en bok, og sove godt!
 
har nettopp begynt å pusse opp vi, har begynt på et soverom:-P der får jeg walk-in-closet[:D]
har bare leilighet da, så et som gjenstår er kjøkkenet, gangen og legge nytt gulv i stua(om jeg får vilja mi så klart)

har gitt opp å få sove i dag, vurderer og bare sitte foran tv til samboern kommer hjem, når han er hjemme fra jobb sovner jeg garantert med en gang:-P
 
det har vært så mye styr med den oppussinga her. blir gal jeg.. men nå er vi ferdig om ikke lenge heldigvis.. håper det blir lagt nytt gulv og sånt til helgen når samboern er hjemme fra jobb igjen.. gleder meg til å innrede[:D] er j o det som er gøy..
 
da satt jeg her igjen da.. er så utrolig trøtt, var jo på legevakten i natt fant ut at jeg hadde SA, så når jeg kom hjem igjen satt jeg bare å snoka her inne halv fem skjønte jeg at jeg måtte legge meg og prøve og sove, siste gang jeg så på klokken var den 6. klokken 8.30ringte samboern og vekket meg siden jeg skulle på jobbintervju klokken 10.00. og intervjet gikk jo til helvette så klart..
føler virkelig at dette er dagen, nææææt.. jeg er så lei, så utrolig lei.
kjære spire klor deg fast!
tror det blir tidlig kvelden i dag, kanskje rett etter håndballkampen for den må jeg virkelig få med meg så jeg kan sitte og kjefte litt på tv og la sinne mitt gå utover den istedenfor alle andre:-P
unnskyld klaging, men er så deilig å bare skrive ned det man har på hjertet her, er vel en grunn til at det heter dagbok?

men dere får ha en fin dag jenter[:D]
 
nå er det snart håndballkamp, best for håndballgutta at de vinner nå altså...
jeg kommer til å sitte og hoppe i sofaen:-P
 
da har jeg også fått signatur:-)
tusen takk for at du laget kimsi88
 
snill du:-)
den ble jo såååå fin[:)]
 
uff.. jeg er så frustert, har ei venninne som er gravid og hun sitter og klager til meg om at hun har så vondt og er så lei og at hun ikke har penger osv. og i tillegg sitter hun å klager om at hun egentlig ikke har sett typen på 2dager og at hun savner, er koslig at hun savner han liksom, men de sover sammen hver natt..
hun tenker ikke helt på at jeg nettopp har hatt SA, og at jegh ar prøvd og bli gravid et år snart uten resultater og i tillegg er jeg alene hjemme fra mandag til torsdag hver uke..
jeg er liksom litt lei av at hun bare tenker på seg selv hele tiden, for det gjør hun hele tiden og jeg synes på en måte da at hun kan unngå å klage over sånne ting til meg sikkert bare jeg som overreagerer men er så lei å alltid være i siste rekke hos henne mens hun alltid skal være først hos meg.. åååå
unnskyld klaging men jeg må bare få det ut en plass...
 
uff
 
Så trist at du mistet luluu [:(]
Og unnskyld meg, men for ei ufølsom venninne du har [:-]
Sånn klager man ikke over altså.. Hun skal være så glad
for at hun er gravid, og heller kose seg med det [:@]
Håper det snart sitter en spire hos deg [:)][:)]
 
Dette er eg helt enig i. Du bør snakke med vennina di. Sei at at enten så skjerpe du deg og begynner å tenke på andre eller så klarer ikkje eg å vere di vennine lenger.
Du har nok å tenke på, om ikkje du skal måtte ha alle hennes problemer også.
Håpa at du får ny spire snart[:)]
 
mammamilla: ja hun har begynt å bli ganske ufølsom, så jeg har funnet ut at jeg skal slutte og snakke med hun om det er noe for hun vinkler det til at det blir prat om hun alikevel...

Svartengel: snakket med hun på msn istad, hun begynte sånn her "har egentlig ikke sett sambo på 2dager jeg, han har aldri tid til meg lenger fordi han jobber så mye". da svarte jeg bare "uff da, du sover med sambo din vær dag så du har jo sett han. jeg har ikke sett noe til min sambo siden mandag" da ble hun helt stille og sa ikke hade når hun logget av engang..
hun skal nok snart få høre det ja...
 
alt ordner seg til slutt, har heldigvis flere venner, og de er ikke sånn hvertfall[:D]

takk for det:-) håper det sitter en spire hos deg også snart[:D]
 
vil slutte å blø snart!!!! åååå, jeg vil komme igang med vanlige sykluser igjen, hater det her! jeg vil ha baby!!!!
jeg er så sinna om dagen, stakar sambo han får gjenomgå til tider.. vi hadde et par kamerater av han på middag i dag og det var selvfølgelig jeg som måtte lage maten og det er greit nok, menjeg klarte og brenne den ene siden på den en kyllingfileèn tok så klart den til meg selv, men sambo måtte så klart komentere det og og da fikk han høre det gitt, og når han da skal gå å leke tøff foran kameratene sine å le av at jeg sier han kan spare seg for komentarene sine da ble jeg hvertfall sinna.. han vet at jeg blir fort sinna om dagen og han vet da at han ikke burde slenge noe med leppa, men når kameratene hans er her klarer han aldri å la være.. åååå jeg er så lei av å være sinna... hvorfor er jeg sånn her?
 
ååå.. endelig har jeg fått meg jobb igjen[:D]
 
Back
Topp