luluu`s prøvedagbok

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
jeg er så fortvila om dagen, aner ikke hvorfor, fikk jo positiv g.test i dag og greier.. men jeghar en dårlig følelse:-(
har nylig flyttet til oslo også, siden samboern er herfra så endte vi opp her, føler meg skikkelig alene sitter liksom bare her og glor.. samboern er som regel borte fra man. til tors. med jobben og han jobber som regel lørdag og søndag natt også... ååå håper virkelig jeg snart skal bli bedre kjent med noen av jentene her så jeg slipper og sitte så mye alene.. er så frustrerende også..
fikk vite i dag at samboern er borte på bursdagen min også, da er han i bergen:-( uff..

måtte bare klage litt:-P
 
jeg får absolutt ikke sove... sitter bare her og glor..
2timer til samboern kommer hjem fra jobb også, gleder meg til det:-)
er så bekymra om dagen, har hatt skikkelig vondt i magen idag *redd*
uff...
 
Huff da...
Du får trøste deg med at det er helt normalt med stikninger og smerter i magen på starten...
Livmoren skal strekke seg og gjøre seg klar...
Masse lykke til!
 
jeg er sikkert bare overnervøs for at noe skal gå galt..
uff, egentlig burde jeg legge meg men er ikke trøtt, vurderer og gå inn på soverommet å male ferdig så vi kan legge gulv på mandag, er så drittlei av å pusseopp nå..
 
Er såvidt begynt å pusse opp vi...
Bruker å pusse opp fra januar-april hvert år, for da er det ikke noe hagearbeid som maser ;)
Nå skal vi totalrenovere gjesterommet, legge nytt gulv i gangen, male trappa, og male noen dører osv :)

Har også et soverom, et kontor, 2 bad, et "walk-in-closet" og gulvet i en gang til som må gjøres etterhvert, men det får vente, hehe...
 
Du får krype under dyna, lese litt i en bok, og sove godt!
 
har nettopp begynt å pusse opp vi, har begynt på et soverom:-P der får jeg walk-in-closet[:D]
har bare leilighet da, så et som gjenstår er kjøkkenet, gangen og legge nytt gulv i stua(om jeg får vilja mi så klart)