Luktsensitiv i svangerskapet?

Jeg har til vanlig unormalt god luktesans, og da kan dere tenke dere hvordan den er nå. Det er så slitsomt å lukte så mye. Og det er vanskelig å holde igjen når jeg kjenner vonde lukter.
 
Kjøleskapet her og!
 
Kjøleskapet og samboerens deodorant...
 
Kjøleskapet og folk som lukter hvitløk. Våknet flere ganger i natt av sambo etter han hadde spist hvitløksdressing :hilarious:
 
Fett og steikelukt frå burgerking og lignende plasser:eek::facepalm:
 
Vi har hatt rester etter en sjokoladekake i kjøleskapet i to-tre dager, idag klarer jeg ikke engang åpne kjøleskapet :hungover::hungover::hungover::hungover::hungover:
 
Åhhh... enkeltes utrolige dårlige ånde. :eek: jobber i butikk og får lyst til å kaste opp til tider. :wideyed: Luktesans på høygir og alt som lukter vondt blir så utrolig forsterket...
 
Kjøleskapet.. Og hvis søplet ikke kastes daglig.. Og gubbens parfyme (ganske tung, reagerte egentlig på den før jeg ble gravid og hehe). Dårlig ånde, svette o.l... Og brød som stekes. Egentlig all mat som stekes. Begynner å bedre seg nå da. Heldigvis.
 
Løk, kaffe, ristet brød, nesten all mat som stekes eller kokes. Særlig ting med buljong, kjøtt, kylling eller krydder. Gikk forbi Jordbærpikene i i dag og da var det like før det gikk helt galt.

Takler heller ikke blomstrende/fruktige lukter eller typisk duftlys-lukt.

Og brukte klær, særlig yttertøy! Blæk!
 
Løk, kaffe, ristet brød, nesten all mat som stekes eller kokes. Særlig ting med buljong, kjøtt, kylling eller krydder. Gikk forbi Jordbærpikene i i dag og da var det like før det gikk helt galt.

Takler heller ikke blomstrende/fruktige lukter eller typisk duftlys-lukt.

Og brukte klær, særlig yttertøy! Blæk!
Oi, dagene kan ikke være lett med så mye :bag: vet bare selv hvor dårlig jeg blir av kjøleskapet. Nesten å håpe på snørr og tett nese:hungover:
 
Back
Topp