Luktsensitiv i svangerskapet?

Satt meg ned på en stol ute. Ved siden av lå det askebeger med sneiper. Ingen røykte. Kunne ikke sitte der. Kaffe lukter ikke godt heller
 
Tøymyknere, vaskemidler, sterke kjemiske lukter som det slår meg nesten helt ut. Ikke det at det lukter stygt, det bare slår så voldsomt sterkt inn i nesa. Alt bare lukter.. Mer!
 
Røyk som de over skriver.. og makrell i tomat:dead: igår kom jeg hjem til foreldrene mine som spiste frokost, egg og ansjos.. fy fader så guffent ansjos lukter:wtf: I tillegg jobber jeg som sykepleier, hatt noen runder med forskjellige kroppsvæsker som jeg nesten har gått i bakken av pga kvalme og svimmelhet, glad jeg nå er sykemeldt resten av tiden..
 
Parfyme, de som trur man skal dusje seg med det er det værste! Men ja røyklukt, alkohollukt, svettelukt, men jeg trur det som tipper over er kjøleskapslukta...:nailbiting: engangsservietter lukter helt grusomt!
 
Morgenbleie med tiss fra kommende storesøster :depressed: nå når mannen er borte må jeg trekke inn pusten og holde meg å hive av bleia og lukke den igjen så raskt jeg klarer før jeg kaster opp. Klarer jeg det ikke raskt nok kaster jeg opp:dead:
 
Back
Topp