Luktesansen

Herregud og sur jeg blir når mannen raper nå [emoji23][emoji23]

Mannen prøvde å gi guttungen en pose med ostepop til lørdagsgodt i går; gjett at han fikk streng beskjed om å legge den vekk [emoji23][emoji23]

Luktesansen min har foreløpig gitt meg mest humor (skal sies at jeg bare er sånn "to øl dagen før"-kvalm, så den påvirker ikke kvalmen noe særlig). Mitt favorittøyeblikk i graviditeten så langt er nemlig når jeg jaktet på Fazermint i en ukjent matbutikk, og luktet meg frem til riktig reol ved å kjenne minteimen. Svært effektivt!
emoji23.png

Gubben har sluttet med parfyme for min skyld nå :shy: Stakkars.. har sagt han kan ta på seg når han kommer på jobb, men.. jeg brekker meg av lukta.. og det er jeg som kjører han på jobb om morgenen.. :wacky:

Jeg måtte bytte deodorant jeg, den jeg hadde luktet plutselig så innmari såpe! :sick009

Jeg har ekstremt god luktesans normalt sett. Nå er den på steroider tror jeg!! Takler svææært lite lukter. Går derfor mye i brødskiver med gulost og epler. Lukter ikke noe.
Jeg lagde meg popcorn her, fikk lyst på det, men fikk helt fnatt av lukta!

Jeg må innrømme at vi skippet middagen idag, mannen er ikke hjemme og jeg makter ikke å stå i matlukt på kjøkkenet... jentungen fikk et bredt utvalg av grønnsaker, frukt og polarbrød julehjerter til middag. Det får duge!

Kasser på kasser med rått kjøtt som jeg må porsjonere og fryse ned i morra, blææææ... trenger styrke! Kvalmen er verst på kvelden her da, og jeg ble kvalm av mannens brødskive med leverpostei, og hunden sitt kjøttbein:meh::depressed::grumpy:

Back
Topp