Luktesansen....

Temari

Flørter med forumet
Da var den her. Urk.

Stinker asfalt hele Lilleakerveien opp til CC vest... Stinket ekkel appelsin i hele togvogna hjem fra Oslo. Spent på om kaffelukten blir vond igjen. Det er så kjipt :(

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Luktesansen ja, den er noe for seg selv om dagen! Jeg lukter også veldig mye for tiden.
Håper ikke det går utover kaffen denne gangen. Sist brakk jeg meg av lukta, og jeg som er den kaffekjærringa! :P

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Luktesansen har kommet ja, syns det er morro og husker jeg fikk et råd om å vende det om til noe positivt. For er ikke bare de vonde luktene som en kjenner, er mye godt også :-) gleder meg til våren og alle blomstene <3 Jeg håper jeg går med meg syrinene før knøttet kommer (termin 31. Mai)

Slik har det vært siden tidlig i svangerskapet her! :p

Nå går det greit,men første tida var det ille å skulle skifte bæsjebleier på lillegutt. Det blei noen mindre festlige episoder:). Både forrige svangerskap og det her har jeg av en eller annen grunn hatt sansen for kjellerlukt..Hehe.

Hehe...morsomt. Synes også kjellerlukt er godt no:p

Jeg har det de kaller for ekstrem luktesans til vanlig, så nå er jeg ekstra ekstrem tror jeg ;)
Er nesten glad jeg er tett i nesa konstant, for da letter det litt i det minste :P

Jeg har det de kaller for ekstrem luktesans til vanlig, så nå er jeg ekstra ekstrem tror jeg ;)
Er nesten glad jeg er tett i nesa konstant, for da letter det litt i det minste :P

Har det litt på samme måte! Men du sier du er tett i nesen konstant? Er det etter du ble gravid? Jeg har vert tett omtrent hele svangerskapet :P fryktelig irriterende, men i og med at luktesansen er så sterk så er det vel igrunn greit ;)

Har det litt på samme måte! Men du sier du er tett i nesen konstant? Er det etter du ble gravid? Jeg har vert tett omtrent hele svangerskapet :p fryktelig irriterende, men i og med at luktesansen er så sterk så er det vel igrunn greit ;)
Det er ganske vanlig å bli tett i nesa når man er gravid. Jeg har også vært tett i nesa fra før jeg viste jeg var gravid ;)
Eneste jeg gruer for nå er pollensesongen, som for meg starter om ca to uker..... Or og hassel kommer tidlig i februar og mars :dead: Og jeg får ikke lov å bruke noen av de faste allergimedisinene mine (Tabletter, nesespray og øyedråper) :wtf:

Eg har alltid hatt ekstrem luktesans, og når eg er gravid blir det omtrent min superpower - på godt og vondt!
Noko kan lukta heeeeeilt jævlig!! Men det som luktar godt, å herre min hatt så godt det luktar :D

Jeg er også veldig tett i nesa, så dager hvor jeg plutselig er snørrfri, så får jeg sjokk :-P haha

Eneste jeg merker er at jeg synes jeg lukter vondt av og til. Til tross for at jeg har vært nydusjet og sånt..akkurat som det kommer ei eim av kroppslukt.. o_O

Jeg hater lukten av spagetti med kjøttsaus, noe som er favoritten til mannen og sønnen min, så lager det til de innimellom men er ikke akkurat frista til å spise det selv... Heldigvis reagerer jeg ikke så veldig på bleiene til sønnen min enda, var en uke de gjorde at jeg brakk meg av de stakkars!

Jeg har god luktesans til vanlig, nå er det ekstremt. Samboeren måtte bytte dusjsåpe, jeg syns den lukta helt jævlig. Ikke bare at jeg kjenner lukt godt, men er veldig var på ting som lukter vondt. Det er mye :p

Back
Topp