Luktesansen

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
Flere som sliter med den? Eg sliter sånn med parfymelukter og såpelukter.. Eg brekker meg hele tiden av det.. No isted når eg skulle dusje sto eg å brakk meg av lukten av shampooen :-/ har prøvd å skifte shampoo men alt lukter helt forferdelig.. Eg elsker jo sånne lukter til vanlig.. Utrolig frustrerende.. Aner ikke ka eg skal gjøre når eg skal dusje.. Neseklype? Hehe.. Noen andre som sliter med det samme?

Har det ikke slikt, men kan jo være det kommer. Du får kjøpe parfymefri hårprodukter, så slipper du luktene

Jeg lukter mye ja! Men alt er bare sterkere. I sta lukta jeg øl med en gang jeg kom inn i leiligheten til kjæresten min og det var tomme flasker som sto i pose og så lukta jeg balsamen til romkameraten :P haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Cognac lukta skikkelig dårlig sist eg va gravid. Å i går drakk mannen min d igjen for første gang itte at eg blei gravid nå, å d lukta heilt pyton. Måtte setta meg i andre enden av sofaen...he he :)

hadde d sånn i mine forrige svangerskap :)

her e røyklukto av mannen da værsta...

Mannen i heimen kaller meg superwoman fordi jeg lukter alt mulig rart! Jeg sliter veldig med dette, alt i fra mat til metallukt fra bestikket gjør meg kvalm :-P har nok noe med at jeg har sluttet å røyke i tillegg:-)

Lenemor

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1393197027.577501.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1393197027.577501.jpg
    124,4 KB · Visninger: 10
Var slik forrige svangerskap, men har ikke kommet ennå denne gangen.

Syns gjerne ting lukter sterkt da.. :)

Fra tlf :)

Jeg kjenner veldig kroppslukt. Når mannen kommer hjem fra jobb så må jeg be han dusje med en gang :P Han er industrimekaniker og om han ikke lukter svette så lukter han olje og jobb. Lukten av hundemat spyr jeg av!

-Taster fra appen-

Forsterket luktesans her å! Særlig snuslukt :-( Stakkars samboeren, han må pusse tennene hele tiden! :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg lukter alt.. Kroppslukter er det verste, særlig siden jeg kjenner endel forskjellig der på jobb.. :/ men parfymer, oster, røyk og slikt reagerer jeg sååå fort på nå! For ikke å glemme min elskede leverpostei som jeg ikke takler nå :O

Jeg har ganske ømfintlig luktesans til vanlig også! Tror ikke jeg lukter ting lettere nå, men jeg tåler mindre av en del lukter...stekos, kroppslukt, forskjellig mat som ikke frister...

Duftlys!!! det lukter Duftlys overalt...

Jeg merker at hårsprayen min, som jeg alltid har synes lukter ganske godt, stinker nå :p

Sånn var jeg sist... Klarte overhode ikke lukta av såpe, deo, parfyme, kremer, til og med parfymefrie ting luktet forferdelig! Stekt mat, reagerte på de fleste lukter helt frem til fødsel... Endte med at jeg vasket håret med intimsåpe.. Var den eneste såpen jeg kunne tolerere til en viss grad.. Har dessverre begynt å få luktesans som en blodhund igjen... Bare krysser fingrene for at det ikke blir like ille som sist...

Min er ikke sånn kjempe sensitiv! Men katten vår kasta opp ista. Fy **** hvor ekkelt.. Brakk meg som bare det.. Æsj!! Haha ;o

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp