luktesansen

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
flere enn meg som har fått veldig sensitiv luktesans??
jeg vurderer å ta meg sommerjobb som sporhund

Jepp! :) Men det er ikke bare positivt :p
Mannen kjøpte blomster til meg, snill som han er, men det tok ikke lang tid før de måtte ut, for jeg synes de luktet så fælt :p
Og såpen på badet som jeg aldri har likt lukter plutselig kjempe godt. Rare greier :)

Jepp! :) Men det er ikke bare positivt :p
Mannen kjøpte blomster til meg, snill som han er, men det tok ikke lang tid før de måtte ut, for jeg synes de luktet så fælt :p
Og såpen på badet som jeg aldri har likt lukter plutselig kjempe godt. Rare greier :)
hahaha! ja, min mann lukter nå ostepopp :P haha! det har han gjort hver gang jeg har vært gravid :P utrolig plagsomt!
i sta holdt jeg på å brekke meg fordi jeg lukta på noe som lukta gjær. hvorfor det lukta gjær, aner jeg ikke :P
jeg går rundt her hele dagen å snuser etter hvor de vonde luktene kommer fra. jeg : det lukter mugg her... kom å hjelp meg å finne det!!! :P
muggen var forøvrig bare en usyldig skive med leverpostei :P

Hahahaha...! :) Ostepop faktisk!! :) Da er det nok slitsomt i heimen ja :p
Jeg er veldig glad i Ostepop, men har ikke turd å spise det etter jeg ble gravid i fare for at deg ikke er godt lengre :) Sokolade smaker fryktelig dårlig og jeg er sjokoman :p
Lukten av leverpostei klarer jeg ikke!! Brekker meg av den hver gang :p

Her e d straks jeg lager nåkka mat så liker jeg ikke lukta. Slitsomt når jeg har lyst å spise noe.. sukk..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

haha sommerjobbs om sporhund jah :P den var god!!!

Jeg har mistet både smak og luktesans etter jeg fikk kidsa men den er jammen meg tilbake :D

Huff ja :/ var ikke slik sist! Egner seg ikke når du jobber i bofellesskap!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er helt ille.. Sliter virkelig på jobb om dagen med alle luktene.. :/

Jeg var innom jobben idag, og der ble det stekt vafler på skolekjøkkenet..jeg kjente det lenge før jeg kom meg inn døra :P Og ikke luktet det spesielt godt heller! :P

Ja, har begynt å merke forandringer.
Mange lukter gjør meg kvalme, men overraskende nok synes jeg røyk (sigarett) lukter godt! Og jeg hater røyk og lukta til vanlig :/

Back
Topp