Luktesans på avveie?

Bønna2020

Betatt av forumet
Altså jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om nesa mi har klikka:hilarious: når jeg og sambo var hos ett vennepar tidligere idag så syntes jeg plutselig at han luktet så veldig kjøttkaker i brunsaus:hilarious::hilarious:
Og nå når han skulle gi meg ett kyss før han dro så luktet han karbonade :hilarious:
Vi har ikke spist noen av delene:hilarious:
Noen andre som merker at luktesansen er rar?
Ja og på torsdag så hadde jeg laget fiskegrateng, men vi endte opp med pizza da jeg syntes den luktet og smakte kjemisk, jern eller noe sånt noe:hungover::hilarious:
 
Hehe! Jeg har også fått ekstrem god luktesans. Usikker på om den er helt på avveie, men litt. Var hos mamma som hevet pizza og synes det luktet gammel fyll... :) hun er på ingen måte noen dranker, så det var vel gjærlukta jeg plukket opp.. må legge til at jeg har migrene og er ganske vant med forhøyet luktesans, men nå er hele tiden.
 
Har fått ekstremt god luktesans ja.
Samboer har fått forbud mot mexican fiesta potetgull så lenge jeg er i rommet, selv om han sitter i andre enden av sofaen. Og i dag synes jeg det lukta ille da lille søte pode på 2,5 år slapp en rap rett i fleisen min :hilarious:

Hadde god luktesans hele forrige svangerskap, men ble ikke like dårlig av lukter etterhvert som kvalmen slapp taket.
 
J
Hehe! Jeg har også fått ekstrem god luktesans. Usikker på om den er helt på avveie, men litt. Var hos mamma som hevet pizza og synes det luktet gammel fyll... :) hun er på ingen måte noen dranker, så det var vel gjærlukta jeg plukket opp.. må legge til at jeg har migrene og er ganske vant med forhøyet luktesans, men nå er hele tiden.

Jeg og har migrene, og er vant med det da jeg får anfall, men ikke ellers, og nå er det hele tiden:hilarious:
Godt å Høre det ikke bare er meg:rolleyes: men uff.. om pizza begynner å lukte fyll pågrunn av gjær så blir jeg lei meg:hilarious:
 
Jeg og har migrene, og er vant med det da jeg får anfall, men ikke ellers, og nå er det hele tiden:hilarious:
Godt å Høre det ikke bare er meg:rolleyes: men uff.. om pizza begynner å lukte fyll pågrunn av gjær så blir jeg lei meg:hilarious:
Flere med migrene, stakkars! Det har blir verre med graviditeten. Synes litt synd på meg selv når alt står på samtidig, men er heldigvis noe piggere de siste to dagene. Kvalmen hadde roet seg noe og jeg luftet godt :) pizzaen smakt godt altså!
 
Hehe! Jeg har også fått ekstrem god luktesans. Usikker på om den er helt på avveie, men litt. Var hos mamma som hevet pizza og synes det luktet gammel fyll... :) hun er på ingen måte noen dranker, så det var vel gjærlukta jeg plukket opp.. må legge til at jeg har migrene og er ganske vant med forhøyet luktesans, men nå er hele tiden.

Luktesansen min har også tatt litt over:joyful: og jeg merket det på lukta av pizzadeigen idag jeg også!! Den luktet helt forferdelig av gammel gjær og fyll!! Ingen andre som luktet det da:dead:
 
Jeg har luktet rosmarin i huset i flere dager. Alle steder borsett fra på rosmarin-planten.. :joyful: lukter også gammelt på vaskerommet, og pote-putene på pusekatten har sluttet å lukte popkorn.. :(
 
Alt lukter veldig sterkt, men jeg merker ikke at det lukter annerledes - bare mer. Holdt på å besvime av mannens deo her en kveld. Luktet så sterkt at jeg begynte å lure på om han hadde smurt inn hele kroppen med den:wtf:
 
Haaaater lukten av løk!! Utrolig plagsomt faktisk
 
Luktesansen min er heeeelt rar! Ting som lukter helt vanlig kan jeg bare plutselig ikke klare. Og en annen ting som er rart er at jeg kan hate en lukt av noe fordi jeg synes det er så intenst, men så har jeg fortsatt lyst å spise det! Vil bare ikke lukte det:hilarious:
 
Hvis mannen min fiser på utsiden av huset så tror jeg at jeg hadde lukta det!
 
Back
Topp