Lukter

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Røykelukt må være den mest grufulle lukten av alle lukter.. jeg blir så hinsides dårlig når jeg lukter den røyken at jeg kunne spydd i lange baner.. naboen sitter nesten rett utenfor vinduet og pumper sigaretter. Det siver inn over alt både gjennom vinduer og ventiler.. spyyyyyyyr. Forstår ikke at jeg røykte før hehe kan virkelig ikke begripe det! Røykere lukter så vondt!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Grusomt.

Jeg har fått så god luktesans at jeg nå kan lukte om det har vært røyka i hus/bygninger tidligere. Før kunne jeg ikke kjenne noenting hjemme, men nå kjenner jeg det godt! Samme på kontoret. Det er 15 år siden de sluttet å røyke inne på kontoret... Og jeg kjenner det ennå...

Blærgh!

Æsj... ja kjenner deg på mils avstand om det er noen som røyker. Selv når jeg går å handler og disse penslige butikkdamene som ser på meg med "jeg vet du ikke har råd til noe i denne butikken" blikket sitt med dyre overdoser parfyme og frisk i munnen, kjenner jeg den sure eimen. En gang ble jeg så provosert av den ene bærta som trodde seg så bra at jeg sa "huff for en forferdelig sur sigarettlukt det er her i butikken". Dama fikk seg ett relativt stivt og surt blikk fra butikksjefen hehe.. men det lukta gammelt askebeger av henne. Da kan parfyme bare være parfyme.. usj.. gleder meg til å bli kvitt luktesansen hehehe

Klarer ikke være hos mormor lengre, hun røyker inne, så inviterer heller henne bort til oss :P

Den værste lukten ja! Derfor drar ikke jeg på besøk til svigers! Hjelper ikke om de lufter før vi kommer akkurat!

Jeg tåler heller ikke lukten fra kjøleskapet, vet ikke hva som ligger inni der, men STINKER :P (tror det er skinke eller noe) :)

Må ver ein av di merkligaste, men syns faktisk røyklokto er litt grei :p :eek: slutta å røyka i fjord og savne da absolutt ikkje, men snev av røykelokto går ganske fint, men verre me gammel røyklokt eller å stå oppi nåken som røyke!

Åh. Så enig. Den røyklukta er forjævlig. Heldigvis har både mamma og sabuaren min slutta å røyke, men sambuaren min begynte å snuse istedenfor da, så kvar gang han åpna kjeften, kjenne eg magesekken vrenge seg! Kvalmt.. og eg som elska snus før, virkelig glad eg slutta når eg vart gravid ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så enig!! Har naboer som røyker vi også, og hver kveld når vi legger oss kommer den jækla røykelukta sivende inn soveromsvinduet! Endelig kvitt kvalmen, men den lukta alene gjør at jeg vil spy!:P

Fysj ja, røyklukt er så vemmelig :(... Liker ikke den lukta når jeg ikke er gravid heller, fysj :P..
Men alle fæle lukter blir jo så mye værre som gravid, med den forsterka luktesansen... :/

Så enig!! Har naboer som røyker vi også, og hver kveld når vi legger oss kommer den jækla røykelukta sivende inn soveromsvinduet! Endelig kvitt kvalmen, men den lukta alene gjør at jeg vil spy!:P

Sånn er det her også!!!!! Bor foreløpig i borettslagshus med fire leiligheter i ett bygg og alle de andre røyker! Jeg våkner ofte om natta av at den ekle lukta sniker seg inn på soverommet. Den ene naboen er nemlig nattugle.. jeg blir så sur at jeg bare har lust å gå ut på baksiden og denge en stekepanne i knollen hennes hehehehe. Jeg er ikke hormonell......... ;)

Sånn er det her også!!!!! Bor foreløpig i borettslagshus med fire leiligheter i ett bygg og alle de andre røyker! Jeg våkner ofte om natta av at den ekle lukta sniker seg inn på soverommet. Den ene naboen er nemlig nattugle.. jeg blir så sur at jeg bare har lust å gå ut på baksiden og denge en stekepanne i knollen hennes hehehehe. Jeg er ikke hormonell......... ;)

Hehe, nett samme situasjon som oss. Bor i 4-mannsbygg...I alle fall to par her som røyker.
I tilegg fant jeg ut at en av de kaster sneipene sine ned fremfor inngangsdøra vår. Gjett hvem som plukka opp hver eneste sneip i et gammelt syltetøyglass og satt det framfor fellesinngangen......Ikke hormonell, nei!:rolleyes:

Skulle tro vi bodde i samme bygg:eek: her også... de kaster dem rett utenfor ingangsdøra og fellesinngang i singelen. Det lukter rumpe! Et askebeger kan umulig velte familieøkonomien.. hehe.. æsj.. det er og forblir ekkelt! :-)

Jeg vaska opp noen ting for hånd i går, og plutselig kom det en lukt som gjorde meg så dårlig at jeg måtte kaste opp... godt det ikke skjedde på et offentlig sted, for det var en ukontrollerbar reaksjon!

Det har skjedd meg også! Sambo hadde glemt noen skiver med egg i bilen. Så når vi kom inn i bilen etter kino luktet det aldeles.. ja.. så den som sto å brakk seg ved en container som en annen fyllekjerring i stavanger sentrum det var meg hehehe

Jeg er ikke vant til å ha røyklukt rundt meg i det daglige.
Så de gangene jeg kommer i nærheten av noen som røyker, ett askebeger eller barn som bor i hjem der foreldrene røyker inne :P æsj... det er ikke gøy.

Har ikke blitt noe ekstra sensetiv på det nå foreløpig. Heldigvis. Syns jeg reagerer kraftig nok på alle mulige lukter til vanlig :P

Back
Topp