Lukter..=)

Manne85

Elsker forumet
Noen som har fått avsmak eller dilla på noen spesielle lukter.?
Jeg klarer ikke lukta av vanilje, men digger lukta av bensin og neglelakkfjerner.., hihi

Jeg takler ikke lukta av leverpostei, bæsjen til Oliver, og når han peller seg i nesa og putter det i munn.
Han gjorde det her om dagen, og jeg spøy tvert. Dette har han lært av de store barna på ny avdeling. Æsj og æsj.

Skal så lite til før jeg spyr om dagen. Spyr hver morgen...[:@]

Off, det hørtes ikke noe særlig ut. Jeg spyr ikke da, har ikke spydd en eneste gang gjennom hele svangerskapet, så er heldig sånn..

ORIGINAL: RitaCeciie

Jeg har en parfyme som heter amore amore, men den kan jeg ikke gå med lenger. Men lukten av agurk og te er helt himmelsk!  hmmm.. *løper og lager* [:D]

Jeg har og den parfymen,men måtte slutte å bruke den kort tid etter jeg ble gravid.., hehe

bensin lukt..mmm....

og sånn verksteds lukt.. [:D] ekkel guffe.. men tror nesten ejg kunne spist det.. lukter jo bedre enn en godtepose jo..... *hihi*

Jeg elsker å gå igjennom kjelleren nede i blokka vi bor jeg... hehe... lukter skikkelig kjeller/bod der og jeg må nesten stoppe litt for å ta et skikkelig magedrag... hehe[:D] Også synes jeg det luktet kjempe godt da vi vakset bilen i slik vaskehall, da sa samboeren "Det lukter jo bare skikkelig kjemikaler..."[:D] Mye rart altså...

Har alltid likt bensinlukt jeg lukter farlig godt!
hihi

Signerer den.. [:)] Liker også veldig godt lukten av agurk!! nam nam nam!!!.. men smaken er ikke så god...

Rødvin lukt er bare skikkelig [:'(][:'(] Spyr nesten bare jeg tenker på det!!

Back
Topp