Lukter pupper`?

~silly~

Elsker forumet
Vettu sitter å ser på MessTv i dag, for første gang og han DUSTEN som sitter bak skjermen han sier at det lukter når vi ammer offentlig? Lukter hva da? Tror det er det DUMMESTE jeg noen gang har hørt[8|]

Han mener også at man ikke burde dra med mannfolka inn i fødestuende for å se på sånn ekkelt griseri[&:][&:]

noken er berre uvitande og blåst i haudet.. sånn er det berre.. beste ein kan gjere er å ignorere dei..

ORIGINAL: *silly*

Vettu sitter å ser på MessTv i dag, for første gang og han DUSTEN som sitter bak skjermen han sier at det lukter når vi ammer offentlig? Lukter hva da? Tror det er det DUMMESTE jeg noen gang har hørt[8|]

Han mener også at man ikke burde dra med mannfolka inn i fødestuende for å se på sånn ekkelt griseri[&:][&:]

*sukk*...fatter ikke at TV Norge tillater det.....

Lukter? hva i alle dager skulle det lukte da??? hmmm 

er det noen som DRAR mannfolka inn da?   hvis gubben min hadde sagt, nei jeg har rett og slett ikke lyst,(han har ikke sagt det[;)], han vil jo være med da.) så hadde jeg jo ikke DRATT han med meg inn[8|][8|] 

men at det lukter når det ammes er jo teit sagt!!  men Johannes har jo vært sånn i di 4-5 åra han har vært på mess, en skikkelig irriterende slimklyse som har meninger som hører RÆ*A til[;)][:D]

Å kalle en fødsel for griseri som menn ikke burde se tilsier at han ikke er speislt moden (men, det er man jo ikke om man sitter på mess tv vel?)

Men ja, så vidt jeg vet lukter vel "ammepupper". (det er vel mer melka enn puppene da) Ikke sånn mye, og ikke sånn at det på noen måte er noe problem for de som sitter rundt, men babyen kan jo i alle fall lukte melka... (det er derfor bæring om natta når man venner en baby v med natteamming er en pappajobb, mamma lukter melk, og da roer de seg ikke uten)

Lurer av og til på hvor de får tak i de programlederene på Mess-TV[8|]

ORIGINAL: Elimor

Lurer av og til på hvor de får tak i de programlederene på Mess-TV[8|]

ja si det, henter dem vel rett ut fra baken sin [:'(]

Lukter nei!!! Herregud!!!

Noen folk er bare helt skutt i hodet altså!!![&:][:@]

Det er jo naturens gang!!!

Han mente lukter gulp.....snakket hvertfall om det også.

ORIGINAL: anneha

noken er berre uvitande og blåst i haudet.. sånn er det berre.. beste ein kan gjere er å ignorere dei..

UMODENT!!!!!![:'(]

ORIGINAL: anneha

signerer.
latterlig umodent av de som kan finne på å si noe sånnt

brukte han ordet lukter,eller at det stinker?(som jeg leste i den andre tråden?[8|]) det ordet ,"stinker", menes ikke ;tror jeg ,  i ordets rette betydn. at det lukter...man sier jo på slang feks. life stinks! man mener ikke at livet lukter, men at det er no dritt! ikke sannt? skjønner dere....

uansett var det nå teit sagt!!!

Hva lukter ikke puppene deres???[8|]

Mine bryst lukter gucci på mandager og chanel på søndager.....[8|][8|]

fysh for en tulling.. [:'(][:@]

ORIGINAL: Godhjerta

Så artig sagt.
Jeg vet - jeg har sær humor.
Morsomt at folk lar seg provosere når han drar igang slik.

Hihih... Ja dro på smilebåndet selv. Men jeg syntes det bare var såååå rart sagt.. *hihh* Lurer på om mange syntes det lukter jeg[8|]

Hæ mente han det??[:@] Skulle hatt bank! Var det han homsen det?
Lukter søren meg ikke noe! Han må ha lite oppi det hodet sitt alså..Men det synes jeg de fleste på mess tv har[8|]

Høres ut som om han ikke har blitt pappa selv........

~Maja~

jeg syns tvnorge skulle følge litt mere med på hva de faktisk sender. å ikke minst hvem som jobber for dem. johannes er tydeligvis veldig umoden. tenke seg til å si noe slikt. skjønner ikke hva han lukter. å dette kommer fra en mann som vill ha barn selv en gang. nei da kan han heller la være. barna må bli født og de må ha mat. idiotisk sagt spørr du meg

ORIGINAL: Mammatiladrian

Hæ mente han det??[:@] Skulle hatt bank! Var det han homsen det?
Lukter søren meg ikke noe! Han må ha lite oppi det hodet sitt alså..Men det synes jeg de fleste på mess tv har[8|]

haha ja er han! De er helt dumme alle sammen[8|]

Back
Topp