Lukter og dilla

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg har fått dilla på farlige lukter. Bensin, neglelakk, parafin tennbrikketter!! <3

Smakte på tennbrikkettene her om dagen. tenkte meg ikke om engang, helt utrolig at d er mulig. Ringt legen og d var ikke noe og tenke på siden d var så lite. Men d er vanskelig og holde seg unna!

Har du dilla på noe?

haha! Pica <3

Nei, har igrunnen ingen spesielle, synes jo det lukter bedre enn vanlig - men ikke såpass at jeg spyler vinduene HELE tiden eller at sambo må ha døren åpen når han fyller drivstoff....

Åhh, sånn er jeg! lakker neglene mange ganger om dagen! neglelakkfjerner lukter også utroolig godt! :p

Oppvaskmiddelet vårt lukter derimot dritt! d som alltid har lukta så godt :p

Nei ikke noen særlig lukter,men slush derimot må jeg ha hver dag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Alltid likt lukten av sprittusj, neglelakk, spyleveske og blanco :p

Merker ingenting spesielt nå, MEN jeg får brekninger av palmolive håndsåpe. Jeg spydde en del i første trimester og utover, og vasket alltid hendene med den etterpå. Nå spyr jeg omtrent bare av lukten. Den såpen kommer ikke i hus igjen :p

Synes det lukter veldig godt av bensin om dagen, ellers spiser jeg masse isbiter i løpet av dagen:)

Capri sonne å lakris <3 Blankolukt å bensinlukt :p

Jeg har fått dilla på farlige lukter. Bensin, neglelakk, parafin tennbrikketter!! <3

Smakte på tennbrikkettene her om dagen. tenkte meg ikke om engang, helt utrolig at d er mulig. Ringt legen og d var ikke noe og tenke på siden d var så lite. Men d er vanskelig og holde seg unna!

Har du dilla på noe?
Det høres helt sykt ut!! Unnskyld at jeg sier det altså...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Alltid likt lukten av sprittusj, neglelakk, spyleveske og blanco :p

Merker ingenting spesielt nå, MEN jeg får brekninger av palmolive håndsåpe. Jeg spydde en del i første trimester og utover, og vasket alltid hendene med den etterpå. Nå spyr jeg omtrent bare av lukten. Den såpen kommer ikke i hus igjen :p

Det har jeg og. Forrige svangerskap spiste jeg blanco. Gubben har en lett jobb forran seg når jeg er gravid. Er helt sprøtt når trangen for og smake på ting blir fullstendig overkjørt av all fornuft. :o

Varmt rista brød <3

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Er så glad for at jeg ikke ha noen slike dillaer.... Hadde nok følt meg helt gal selv om jeg vet det er normalt....

Tru meg, jeg har ikke sagt det til noen andre enn dere. Og min samboer.

Meeen, han syns det er hysterisk morsomt og forteller det til alle. :disgust

Ja jeg vet. Dustegubbe. :p

Det værste er jo trangen til og spise det. Forrige gang var det korrekturlakk, og denne gang tennbrikketter. Gubben har jo mått kaste alt som er av slike ting. :p

Kan ikke fatte og begripe hva det er som gjør at man får så ufattelig lyst på noe sånt! Hvorfor kunne jeg ikke bare fått dilla på epler ellerno!! :p

En vennine av meg spiste kaffigruff....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp