Lukter dere rare ting ?

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
Svigermor er stort sett alltid på mitt parti, mest for å irritere sine egne barn, men likevel :)
Dama er rett og slett fantastisk ;)

Jeg har ekstrem god luktesans fra før, nå kjenner jeg alt !!! Kan være veeeldig kvalmende til tider ;p haha

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Agurk lukter så sinnsykt, agurk! Sterk agurk lukt, klarer ikkje spise det lengre :S

Ja faktisk i dag tidlig så syns jeg det lukta grandiosa haha men det var ingen grandiosa :p ellers lukter jeg det meste x 100 så sliter litt med forskjellige ting om dagene, åpne kjøleskapet f.eks. må trekke pusten hehe

Svigermor er stort sett alltid på mitt parti, mest for å irritere sine egne barn, men likevel :)
Dama er rett og slett fantastisk ;)
Heldig du er, min svigermor hater meg og det er det samme jeg føler for henne.

Heldig du er, min svigermor hater meg og det er det samme jeg føler for henne.

Jeg tror aldri jeg kunne klart å være i et forhold over tid hvor jeg ikke gikk overens med familien til partneren.
Men det er meg. Jeg kjenner fler som ikke går overens med svigerfamilien i det hele tatt, men de har et jo bra med den de er sammen med. Det er bare jeg som syns det er rart.

Vi har hatt et godt forhold, men da svigermor mente at sønnen hennes burde skille seg fra meg, fordi jeg hadde en uheldig påvirkning på sønnen hennes (jeg støtter min mann i det han vil, og det liker ikke hans mor), da bad jeg henne om å dra til et visst sted, det var i Januar, etter det har vi ikke snakket sammen.

Vi har hatt et godt forhold, men da svigermor mente at sønnen hennes burde skille seg fra meg, fordi jeg hadde en uheldig påvirkning på sønnen hennes (jeg støtter min mann i det han vil, og det liker ikke hans mor), da bad jeg henne om å dra til et visst sted, det var i Januar, etter det har vi ikke snakket sammen.

Ah, da er det jo litt annerledes ;)
Og jeg hadde støttet sambo i det aller meste han hadde satt seg fore (har sagt nei en gang, men da var det snakk om et par aktiviteter som ikke lar seg kombinere med en kronisk sykdom han har, og jeg vil helst ikke at han skal -gå inn- for å dø) uansett hva mammaen hans måtte mene.

Min mann er også kronisk syk, og moren hans maste så mye at vi måtte separeres, og da ble mannen min lei, og skrev under, så ble vi separert uten at vi fikk gjort noe med det,(mannen min orket ikke maset til sin mor, enda han ville være gift med meg) jeg bestilte så et opphør av seprasjon, og min mann skrev under på det, rundt juletider i fjor ble vi registrert gift igjen, da moren hans fikk vite det, ble hun vell - rasende forbannet vulkan med utbrudd er en underdrivelse. Hun anklager meg for å manipulere hennes sønn (at jeg støtter min mann) og jeg anklager vel henne for det samme. NÅ er det total isfront, og jeg utstår ikke henne, og jeg brenner heller opp i et forbrenningskammer, levende, en å snakke med henne igjen.

Gå på butikken er ikke det samme lenger. Mennesker som stinker over alt. Pluss brukte 1 time sist på å finne en såpe som ikke stinker til dusjen. :p

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Sporhund nese her også. Må holde pusten når jeg skal inn i kjøleskapet, stikker skikkelig dritt av det. Og jeg klarer ikke luktet av stekt mat, så her må alt kokes eller ovnbakes.

Back
Topp