Lukter dere rare ting ?

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
:weird Jeg lukter mye rart som ikke er der. I går kveld når jeg tok et bad luktet det bananer, og i natt når jeg snuste på hodeputa luktet det vaniljesaus.

Ingen av delene har jeg i huset.

Er det flere som ikke lukter ting som ikke er der ?

Har ikke opplevd det, men jeg har en veldig forsterket luktesans merker jeg :)

Jeg syns klærne mine luktet bensin her om dagen... :p

Jeg vet nå ikke helt om jeg lukter ting som ikke finnes... Men i går kunne jeg lukte fiskekakene som lå i kjøleskapet. Mens jeg satt på stua i andre enden av leiligheten.
Og i dag brakk jeg meg på jobb fordi det lukta så -innmari- blekk av printeren :P

All lukt er forsterket :drunken_smilie Noen ganger kan det være riktig plagsomt. Kjøleskapet lukter jo "høgg" :confused4

Hodaputa mi lukter denne gang urin, vaniljesukker og ... husker ikke det siste. Tørrmelk !

Jeg syns det lukter middag av vindusspylervæske :p

Kan bli sporhund når som helst!!! Syyyk luktesans;)

ja det har faktisk hendt nå at jeg har luktet ting som ikke er der hehe dette opplevde jeg aldri da jeg var gravid med gutten min...
i tillegg er alle lukter forsterket veldig :-)

Ja, jeg har opplevd at jeg føler det lukter noe kjemisk i stua vår. Heldigvis gikk det over dagen etter. Men generelt har jeg nå, som sist, ekstremt sterk luktesans og er veldig var på lukter.

Nei, men har mye sterkere luktesans jeg også. Tåler ikke at samboer har på seg parfyme, eller at det står frem matrester på kjøkkenet.. osv..

Noen som har tenkt over at Sprite egentlig -stinker- klor?

Nei men når jeg tenker på det er jeg enig med deg.

Jeg fikk svigermor til å lukte for å dobbeltsjekke. Sambo lukter jo ingenting av det jeg lukter uansett...

Back
Topp