Lukter dere "der" nede??

~StRaToS~

Forumet er livet
Jeg har lagt merke til en ubehagelig ting..
Musa mi lukter litt æsj altså...
Tror det må komme av all denne utfloden, men jeg skifter jo
truse hver dag..

Har dere lagt merke til det..??

O k da bare min punani som stinker da??[:D]

Nei har ikke sopp.
Vet hvordan det er. har hatt det 2 ganger i forrige svangerskap...

Får bare skifte truse 2 ganger om dagen og vaske meg der nede også 2 ganger om dagen.
Fy hvor mye utflod! Æsj!

Bruker dr.greves intimvask jeg...Det funker greit eller når jeg ikke er gravid..
Kanskje det bare er meg som synes jeg lukter??
Hmm....må spørre gubben om å lukte i kveld[8D][8D]

THANKE YOU!!!

Ble nesten uthengt som en "stinker" her....
Nå er vi hvertfall 2...[8D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jeg har samme som deg stratos.
Sånn rar lukt liksom!!![&:][&:]
Men kommer nok av all denne utfloden jepp...

Jaha, vasker meg morgen og kveld + hyppig akift av truseinnlegg. Hjelper meg, nå klarer jeg ikke å lukte så mye, magen er i veien og nesen er for det meste tett. Så sambo får bare lide hvis det er dårlig lukt[:D][:D][:D]

det hender at jeg skifter truse flere ganger til dagen.en del utflod..føler at det lukter forferdelig[:'(][:'(][:'(] når jeg tisser føler jeg at tissen oxo lukter æsjjjjj[:'(][:'(]Men jeg er ganske flink med å vaske ,skifte og bruke truseinnlegg[;)]

Jeg også har merka litt lukt. Fiskelukt til tider. Har lurt litt på bakteriell vaginose e.l. (da lukter det visst fisk). Og litt kløe og sårt har det vært også, men det tror jeg henger med at jeg var litt dårlig på å bruke truseinnlegg, så det sikkert var mye vått der nede. Og da kan det jo bli sårt.

Mulig det er kjekt med en tur til legen og bare få sjekka opp litt. For det er vel ikke lurt å gå med verken sopp eller annet uten at det blir gjort noe med det.

Har merket dette jeg også... trodde først det måtte være sopp, men har hatt det tidligere i svangerskapet så det er det ikke. Jeg føler det er veldig normalt når en er gravid.. pluss at vi merker det nok mer en mennene våres for vi er ømfintelige på lukt i vårs "situasjon"[:-]

D luktet noe helt for J for noen uker siden,men har faktisk komt seg nå[;)]
Når jeg hadde sopp(før jeg ble gravid) sa legen min sa d at man ALDRI skulle vaske seg med såpe eller andre ting inni åpningen der..BARE skylle med vann!![;)]

jeg har det litt jeg også, men bruker truseinlegg, slik at dey\t byttes hver gang jeg har vært på do......for det er helt sinnsykt mye utflod ja....

men når jeg gjør det og vasker med vaskeklut så går det bra,hehe!!

Jeg syns det luktet for noen uker tilbake. Men jeg merker ikke noe til det nå.

Det er viktig å sove uten truser, har jeg lest, slik at ting får lufting og tørking[:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jeg har samme som deg stratos.
Sånn rar lukt liksom!!![&:][&:]
Men kommer nok av all denne utfloden jepp...

jeg oxo[&:]

lukter ikke akkurat friske nysprungne tulipaner akkurat nei[&:]

Back
Topp