Lukt

BBYG

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
♡ Babymais2026 ♡
Flere som sliter med lukt? Jeg klarer ikke lukten av tekstiler som tepper, puter osv.. hunden vår stinker også :spitoutdummy::grumpy:

Noen som har noe smarte triks? Mannen ga meg ganske klar beskjed om at vi ikke kan lufte ut hele huset med to små barn i hus, det er jo helt sant..

Sliter med det samme. Alt lukter sååå sterkt. Idag måtte jeg dusje på nytt etter jeg hadde tatt på med deo, for jeg ble kvalm av lden kraftige lukten har også hund og syns alt lukter tiss og våt bikkje Ingen tips dessverre. Annet enn å gjemme seg på soverommet med åpent vindu

I Fødselspodden-episoden med Kine Olsen forteller hun at hun måtte gå ute med munnbind hvor hun hadde noen dråper eukalyptusolje (tror jeg det var) inni. Litt drastisk, men hvis det er virkelig ille, som hos henne, gjør man jo det man må o_O :hilarious:

Uff ja, merker det spesielt på jobb når vi spiser… Noen av de baguettene de serverer i kantina synes jeg nå lukter helt jævlig! Samme med lukten av elektronikk i skap, som passer ganske dårlig når det er en stor del av jobben min.

Ikke helt våken jeg..jeg leste testikler og lo godt:hilarious::hilarious:
Dævver :laughing001

Ugh ja hunder lukter sterkt, og søpla er krise! Vi var på besøk til noen i går, jeg luktet at babyen til de vi var hos hadde bæsja i bleien med en gang vi gikk inn døra og bebis stod 2 meter unna… de oppdaget det 15-20 min etterpå og da hadde de gått og bært på den nesten hele tiden.. :bag::laughing001 Ville ikke si no’

Hundene måtte samboer pent dusje :angelic:katten lukter ikke, så hun slapp unna. Men kattematen som står i vinduskarmen av praktiske årsaker :depressed:

Hundene måtte samboer pent dusje :angelic:katten lukter ikke, så hun slapp unna. Men kattematen som står i vinduskarmen av praktiske årsaker :depressed:
Ja, der sa du det. Lukten av hundemat får meg til å brekke meg. Idag skulle jeg kaste noe i plastavfall og kunne ikke forstå hva den forferdelige lukten var.. det var grønnsåpevann fra sånn våtmop boks som hadde lekket litt i posen. Altså det er jo helt drøyt. Man kan jo ikke bli kvalm av lukten av grønnsåpe.. Men jo da, kan visst det

Jepp! Brekker meg på do på jobb, fordi jeg synes doene lukter så vondt. De fleste på kontoret synes de nye luftrenserene lukter klor og badebasseng, jeg kan ikke fatte og begripe at de kan synes det… igår brakk jeg meg så mye at tårene begynte å renne når jeg tisset, så jeg prøver å holde meg i det lengste :depressed: tør ikke å si for høyt at jeg synes det er så dritt heller, når ingen andre synes det, for da vil de skjønne lunta :p

Uff! Hunden og alt hundeutstyr fikk seg en god vask av mannen i går, men det hjalp minimalt :puke_r

Ikke slitt noe særlig med lukt nå før ikveld. Brakk meg plutselig av lukten av kjøttdeig, ligger nå å holder meg meg nesa rett bed døra fordi pizzaen med kjøttdeig er stekt.
Helt krise!

Da jeg var gravid med nr 2 i desember 22 så lå jeg inne på soverommet med puta i ansiktet med parfyme på rett ved vinduet på vidt gap. Fordi samboeren lagde ribbe..

Ikke slitt noe særlig med lukt nå før ikveld. Brakk meg plutselig av lukten av kjøttdeig, ligger nå å holder meg meg nesa rett bed døra fordi pizzaen med kjøttdeig er stekt.
Helt krise!

Da jeg var gravid med nr 2 i desember 22 så lå jeg inne på soverommet med puta i ansiktet med parfyme på rett ved vinduet på vidt gap. Fordi samboeren lagde ribbe..
Åh! Det er helt forferdelig. Jeg har alle vinduer på gløtt i huset og har brukt både sitronskiver i vann, kokt sitronskiver og essensiell olje på en tørrvipe og lagt rundt i huset, det hjelper endel. Per nå har jeg kun lavendel, så tenkte ut å kjøpe noen andre dufter i morgen; sitron, andre forslag til nøytrale lukter?

Veldig sensitiv for lukt her også! Men oppdaget i dag at lukten av basilikum har motsatt effekt! Døyver kvalmen, men bare akkurat når jeg lukter :laughing002

Back
Topp