Lukt

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Reagerer dere på lukter om dagen?

Tenkte jeg skulle kose meg med t-lys og røkelse her en kveld.. Men ble så kvalm av lukten at jeg måtte sette opp vinduene :p
Kjøpte også sånn luftfrisker til å ha i do som jeg måtte kaste fordi jeg syns den lukta så vondt :p

Ja, hun enr venninna mi har en parfyme jeg ikke takler nå...:-/ Og bæsjebleiene (ikke at de lukter blomster i utgunktet men) til lillegutt er helt forferdelige :confused: Glad samboer er mye hjemme utenom jobb:P

Åjada, helt på bærtur Parfymer og kremer spesielt, og røyken som kommer når man blåser ut levende lys. Er veldig ømfintlig generelt, har luktesans som en hund

Hvitløk og sterk parfyme får meg kvalm... Har ikke brukt parfyme selv siden November :p

Matlukt er helt grusomt, krydra mat er skikkelig ekkelt. Ellers så reagerer jeg veldig på div lukter som skiller seg ut...

Jeg takler ikke lukta av middagsmat, og da spesielt mat stekt i masse fett *grøss*, og krydra mat. I motsetning til en del andre virker det som elsker jeg gode og rene/friske lukter, som tøymykner (helt fantastisk!), duftlys, parfymer, bodylotion osv.

Uff ja. I kantina på jobb måtte eg berre gå når ein kollega satt seg ved siden av meg. Han røyker.

Og i dag har eg unngått kjøleskapet. Åpna det i dag tidlig, og spydde. Venter på at mannen ska rydde ut det som lukter :P

Back
Topp