Lukt?!?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvordan er luktesansen deres??? 
Min mann fikk ikke lov til å bruke en spesiell parfyme lengre, og min lillesøster fikk streng beskjed om å ikke drikke for mye battery i bilen for den stinka. 

Har dere favoritt lukt??
Ei dame jeg nesten ikke kjenner hadde farget håret sitt, syns synd på henne for jeg MÅTTE lukte for det var så godt... Vil ikke farge håret selv men prøver å få folk som er nær meg til å farge så jeg kan lukte.. mmmm

Jeg brekker meg bare jeg åpner kjøleskapsdøra.. enda det er nyvasket..
også reagerer jeg på røykånde og enkelte parfymer og dusjsåper.

sist gang så hatet jeg kjøleskapslukt og
elsket lukten av rå løk........

Denne gangen er det ikke noe ENNÅ som jeg elsker eller hater.
Eller jo, hvitløk lukter litt ekstra godt....

syns det er litt morsomt at ting som man egentlig ikke tenker så mye over eller ikke liker lukten av plutselig blir skikkelig godt og omvendt

eg klarer ikke lukten av røyk ennå eg røykte selv, var sån eg fant ut eg var gravid. klarte ikke å røyke å klarer ikke lukten.
å alkohol klarer eg ikke lukten av.
eg liker lukten av shampoo å skylle middel :P kan sikkert lukte på det hele dagen.

Jeg reagerte skikkelig på lukt fra kjøkkenvasken i dag.. Ble skikkelig kvalm... Ellers er det ikke noe spesielt som lukter nydelig.

Har reagert på alkoholånde, et lys som lukta honning og hvitløksåndeer det jeg kom på nå:) hehe..
En ting jeg har reagert på da, men det gjeller ikke lukt! Jeg TAKLER ikke sjokolade:O Hater konsistensen og smaken for tiden!! WHAT!?

Masala skrev:
Har reagert på alkoholånde, et lys som lukta honning og hvitløksåndeer det jeg kom på nå:) hehe..
En ting jeg har reagert på da, men det gjeller ikke lukt! Jeg TAKLER ikke sjokolade:O Hater konsistensen og smaken for tiden!! WHAT!?

Haha,jeg også klarer ikke sjokolade fortiden! Jeg ELSKER jo sjokolade.Ba sambo kjøpe med en til meg i går for hadde ikke spist det på over en uke (litt fri fra kvalmen) men jeg klarte ikke å spise den opp,ble jo kjempe kvalm for hver bit jeg tok. Uff altså,jeg som er så glad i den sjokoladen min :(

Jeg HATER kjøleskaplukten, holder på å spy bare jeg tenker på den. Eller er jeg helt hekta på middag, prøver å holde meg til en middag og dagen -men i går sprakk jeg og spiste pølse med tomatbønner på kveldenemoticon

nr.2:) skrev:

Masala skrev:

Haha,jeg også klarer ikke sjokolade fortiden! Jeg ELSKER jo sjokolade.Ba sambo kjøpe med en til meg i går for hadde ikke spist det på over en uke (litt fri fra kvalmen) men jeg klarte ikke å spise den opp,ble jo kjempe kvalm for hver bit jeg tok. Uff altså,jeg som er så glad i den sjokoladen min :(

hihihi, det er bra jeg ikke er alene:D
Jeg også ble SÅ skuffet på lørdag da jeg skulle ha lørdagsgodt!!! gledet meg i eevigheter til sjokolade.. så var det bare ekkelt:/ Måtte teste igjen på søndagen og, like ekkelt..

Eg bare digger lukten av....plastikkposer(!!?) for tiden. Trur jeg begynner å bli litt smårar i tillegg emoticon

PiaMia skrev:
Eg bare digger lukten av....plastikkposer(!!?) for tiden. Trur jeg begynner å bli litt smårar i tillegg emoticon

det har jeg ikke prøvd enda :) tror vi alle er smårare for tiden :)

Back
Topp