Lukt på klesvask

Fungerte å bytte til blend her og kjøre gjennom maskinen mange ganger. Men vi kjører noen vasker på 90 grader innimellom også da. Så da får man ut ganske mye. Men skyllemiddel hat blitt mildere. Jeg er allergisk og får brukt både en grønn og en lilla type. Men de som er gule er helt forferdelig og jeg er sikker på at jeg skal klø ihjel.

Fungerte å bytte til blend her og kjøre gjennom maskinen mange ganger. Men vi kjører noen vasker på 90 grader innimellom også da. Så da får man ut ganske mye. Men skyllemiddel hat blitt mildere. Jeg er allergisk og får brukt både en grønn og en lilla type. Men de som er gule er helt forferdelig og jeg er sikker på at jeg skal klø ihjel.

Kjører den på 95 grader innimellom her og. Men det er selve gulpevaska som lukter :P men nå skal jeg prøve edikk og se om det tar det :)

Kjører den på 95 grader innimellom her og. Men det er selve gulpevaska som lukter :P men nå skal jeg prøve edikk og se om det tar det :)
Ja hat tenkt på det selv. Men med gravid hjerne så glemmer jeg det hver gang jeg er på butikken.

Jeg syns i grunn tøymykner kun parfymerer dårlig lukt, sånn at det blir to lukter oppå hverandre. Som tidligere skrevet har eddik vært løsningen her. Det gjør også tøyet mykt som en bonuseffekt.

På comfort sensitive er det ikke mye lukt akkurat. Jeg bruker også mindre enn "vanlig". Synes mange har klær som "stinker" Tøymykner og det klarer jeg ikke..blir nesten kvalm av den sterke lukta!
Bruker comfort fresh tech til noe klær. Den synes jeg heller ikke har sterk lukt - også bruker jeg som sagt mindre dosering

Back
Topp