Samboer snakka akkurat om dette, at det alltid lukter så godt hjem til andre, men ikle hjemme hos oss. Min teori er også at man er så vant til sim egen lukt at man ikke kjenner det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Det lukter ikke egentlig vondt, men litt "kjeller", om du skjønner. Skal prøve eddik![]()
Jeg bruker heller ikke parfymerte vaskeprodukter, så den utgår her![]()
Da ville jeg tatt oppi en dråpe Zalo også, så ikke bananfluene har party i eddikenHvis du har vondt lukt sett ut en liten skål med eddik. Det tar vond lukt i alle fall![]()
Jeg synes endel hus lukter godt av skyllemiddel, men selv vil jeg ikke bruke parfymert skyllemiddel for å få god lukt i huset![]()
Haha, huff - den er visst vår duft ogDa vi hadde hund var dette "vår lukt"... Ikke drømmelukta akkurat!![]()
elsker duftlys og har sånne duftpinner i gangen, men kjenner alltid lukten av pels og hundepromp når jeg kommer inn døra uansett 
Jeg har valgt å ikke ha det fordi det er så mange allergifremkallende stoffer i slike ting
Jeg hadde duftpinner og lys osv før jeg fikk barn, men slutta etter det.
Ellers synes jeg at grønnsåpe lukter veldig godt så som en nevnte over, sette frem en skål med detevt gjemme den bak noe.
Da vi hadde hund var dette "vår lukt"... Ikke drømmelukta akkurat!![]()