Luksusproblem igjen

Glapia.

Gift med forumet
Jeg har for mye melk. Kasper klarer ikke tømme meg. Og jeg opplever ennå spreng!!! Det virker som han spiser så lite ?? Men han er jo bare superfornøyd.... Vet ikke helt hva jeg skal tro? Ingen vits å starte med grøt her nei, tror jeg må dra for å veie gutten til uka, for å se at han går opp... Hva med deres?? Storspisere?!

Jeg skjønner meg ikke helt på dette melkegreiene jeg. Alva får hvertfall nok! Kaster seg alltid over puppen og spruten står i taket noen ganger. Og spreng har jeg hvis det går over 4-5 timer. Det hender det går så lang tid på natten. Men. Når jeg skal pumpe får jeg nesten ikke ut noen ting. Pumper jeg begge puppene har jeg fått ut maks 50 ml tilsammen. Alva GULPER mer enn det, så jeg er ikke bekymret for at jeg har for lite melk...

Alva har fått grøt to ganger, men hun vil fortsatt ha like mye melk[:D] Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at det skal være mulig å komme inn i de vanlige BHene mine og slutte å gå med ammeinnlegg.

ORIGINAL: My Angels

ORIGINAL: elink

Jeg skjønner meg ikke helt på dette melkegreiene jeg. Alva får hvertfall nok! Kaster seg alltid over puppen og spruten står i taket noen ganger. Og spreng har jeg hvis det går over 4-5 timer. Det hender det går så lang tid på natten. Men. Når jeg skal pumpe får jeg nesten ikke ut noen ting. Pumper jeg begge puppene har jeg fått ut maks 50 ml tilsammen. Alva GULPER mer enn det, så jeg er ikke bekymret for at jeg har for lite melk...

Alva har fått grøt to ganger, men hun vil fortsatt ha like mye melk Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at det skal være mulig å komme inn i de vanlige BHene mine og slutte å gå med ammeinnlegg.

Tror ikke man skal bekymre seg for om man får lite ut når man pumper seg.
For ungen har jo en HELT annen teknikk med å suge melka ut enn det pumpa har. [:)]

Var det samma med meg de 3 ukene jeg amma. Spruten stod jo og sprengen kom etter 4 timer liksom. Men jeg var stressa og storm var stressa og tror melka ble sur for han ville ihvertfall ikke ha.

Dere er kjempeheldige som ammer. er noe H*** stress med flaske til tider.
HÅPER jeg klarer å amme neste mann!

Jepp, år jeg har pumpet har det vært for at hun skal få litt fra flaske, for å øve på det også. Aldri pumpet for å sjekke hvor mye jeg har, det er helt bortkastet nettopp p.g.a. det du skriver.

De få gangene vi har prøvd flaske har det vært et styr med flasker og vask og koking ja!! Kan tenkte meg det er noe skikkelig dritt når man må styre med dette flere ganger om dagen. Håper du og nestemann fikser ammingen lettere[:)]

Alva har fått grøt to ganger, men hun vil fortsatt ha like mye melk[:D] Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at det skal være mulig å komme inn i de vanlige BHene mine og slutte å gå med ammeinnlegg.

Hadde samme problemet. Prøv Syntocinon nesespray (får resept hos lege). Den funker mot utdrivingsrefleksen, for det virker som det er den som er problemet da. Sånn btw, så hvilken pumpe bruker du? Jeg fikk ikke pumpet brystet helt med den elektriske pumpa men med den manuelle [:)]

ORIGINAL: .Solsikke.

Hadde samme problemet. Prøv Syntocinon nesespray (får resept hos lege). Den funker mot utdrivingsrefleksen, for det virker som det er den som er problemet da. Sånn btw, så hvilken pumpe bruker du? Jeg fikk ikke pumpet brystet helt med den elektriske pumpa men med den manuelle [:)]

Bruker Medela Swing. Elektrisk. Men har egentlig ikke sett på det som noe problem, for det er ikke ofte hun drikker av flaske[:)]

Jeg opplever helt det samme. Men jeg føler det er fordi han spiser så lite i løpet av dagen.

Han er jo ikke interessert i puppen nesten i det hele tatt på dagtid, men han tar det igjen på natten som regel da. Men de 2 siste nettene så syns jeg ikke han spiser så mye da heller, selv om han våkner så er han ikke alltid interessert i mat.

Så de siste to kveldene har jeg faktisk måtte pumpe meg fordi jeg har spreng. Har ikke turt å pumpe alt, men har pumpet ut 150 ml, så da klarer jeg ihvertfall å få et lite lager [:D]

hehe ja!!! akkurat slik her også!!!.... Virker ikke intr.på dagtid i det hele tatt... skjønner ingenting! [&:]
ORIGINAL: Hello_Cupcake

Jeg opplever helt det samme. Men jeg føler det er fordi han spiser så lite i løpet av dagen.

Han er jo ikke interessert i puppen nesten i det hele tatt på dagtid, men han tar det igjen på natten som regel da. Men de 2 siste nettene så syns jeg ikke han spiser så mye da heller, selv om han våkner så er han ikke alltid interessert i mat.

Så de siste to kveldene har jeg faktisk måtte pumpe meg fordi jeg har spreng. Har ikke turt å pumpe alt, men har pumpet ut 150 ml, så da klarer jeg ihvertfall å få et lite lager [:D]

ca det samme her og for tiden...spreng pga laber interesse dagane, ( spesielt visst vi e vekke eller her e masse folk) men drikke godt til kvelden før legge tid. Men like blid dagen lang sjølv med so lite mat. Litt strssandes for mor men prøva å tenke att han teke vell det han trenge.

*sitter med havregrøt, ammete, akkurat hivi nedpå av bukkehornsfrø* [8D]

Nei i forhold til detta så spiser mi mye i løpet av dagen faktisk, den ene dagen hu ikke ville ha noe hadde jeg og spreng på kvelden, sååå fornøyd vettu!! Trodde det var alt jeg gjorde for økning, men tror egentlig det bare var på nada spising på dagen [:-]

ORIGINAL: Glapia.

hehe ja!!! akkurat slik her også!!!.... Virker ikke intr.på dagtid i det hele tatt... skjønner ingenting! [&:]
ORIGINAL: Hello_Cupcake

Samme med min jente åsså, hun er ikke så intressert i å spise på dagen, mye annet som er mye mer spennende[:D] Spiser ca hver 3-4 time her[:)]
Veldig vanlig i denne alderen at dem begynner å tulle litt med spisinga[:)]

Har det samme "problemet" jeg og.. Dennis nøyer seg med bare en pupp i slengen, og vil da gå rundt med spreng fram til han spiser av neste pupp senere.. Han blir som regel fornøyd med bare under en pupp og (han får vel i seg mer enn jeg tror)
Men når han da slipper puppen for at han er mett, står spruten veggimellom[8D]

Her veier han 9 kg, så jeg har nok[8D]

Back
Topp