Luksusfellen..

akg

Gift med forumet
De har 72 tusen!! i inntekt hver mnd,dæven[&:] Og så har de klart å rote det sånn til for seg,uff,stakkars folk[&:]

Vind mellom ørene!

Og han mannen har bare meldt seg ut han, for hun hadde ansvaret.
Så da sparte hun opp alle utgiftene i en kasse på loftet, hehee
At det går an!

Så sitter de der så stolt og gliser; Vi er kaffesnobber vi[:D]

Ja tenkte på det nå... Tenk å ha over 20.000 på "annet" posten da..det er jo ting de ikke engang vet hva er [8|]

Helt utrolig!

*rister rimelig oppgitt på hodet*  at det går an.....

det er så sinsykt mye penger i mitt hode det!! herregud! vi har jo bare en brøkdel av det i mnd![&o]

Mhm.. Det burde virkelig ikke gå an!!! [:-]

De  fleste som er med der har faktisk veldig god råd, høye lønninger og alle muligheter til å kunne ha fint hus/bil/hytte osv.. men de bruker pengene helt feil og skaffer seg masse kredittkort til å kjøpe ting uten verdi og driter i å betale...da går det fort galt..[:-]

ORIGINAL: *Julespire*

De  fleste som er med der har faktisk veldig god råd, høye lønninger og alle muligheter til å kunne ha fint hus/bil/hytte osv.. men de bruker pengene helt feil og skaffer seg masse kredittkort til å kjøpe ting uten verdi og driter i å betale...da går det fort galt..[:-]

Virker sånn ja[&:] Og så er det liksom bare å kjøpe og kjøpe og helst alt på en gang[&:] Da går det galt da.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Dess mer man har, dess mer bruker man[;)]

så sant så sant

Har aldri hatt dårligere råd etter jeg begynte å tjene bra![&:]

De burde heller henrettes på TV i stedet for å få hjelp. Mer rettferdig, og større underholdningsverdi.

*rister på hodet*
Fatter  ikke at d er mulig en gang å være såååå på bærtur..[:-]

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Dess mer man har, dess mer bruker man[;)]

så sant så sant

Har aldri hatt dårligere råd etter jeg begynte å tjene bra![&:]

så sant så sant.. jeg har bedre råd og mer penger igjen på konto ved neste utbetaling enn da jeg jobbet. nå er jeg student, så gikk ned myyye i inntekt (iallefall 200000 i året)

Men 13,000 kr i mnd på mat??!

når de har så mye i inntekt hver mnd så burde det ikke være synd på dem, sånn egentlig.

men de har jo gått i luksusfella[8D]

Hvorfor er de dummere enn de som har lav inntekt og storforbruker som de var millionærer. Det skjønner ikke jeg.

Har man mistet oversikten over økonomien, så har man det. Det paret der viste i alle fall at de var modne nok til å ta kontrollen igjen og at hvem som helst kan gå i luksusfellen...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Hvorfor er de dummere enn de som har lav inntekt og storforbruker som de var millionærer. Det skjønner ikke jeg.

Har man mistet oversikten over økonomien, så har man det. Det paret der viste i alle fall at de var modne nok til å ta kontrollen igjen og at hvem som helst kan gå i luksusfellen...

!!!

Blir helt oppgitt!!
Kan ikke skjønne hvordan voksne mennesker klarer å være så idioter med økonomien!!
Herregud at det går ann!

Synes det er rart at de ikke får mer pepper jeg. Blir jo behandla med silkehansker. Er folk det er mye mer synd på en dem mener jeg..

Back
Topp