Luksusfellen

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Noen som ser på det?
Starta nettopp på tv3. Blir helt sjokka over folk jeg....
En kis som bare tar tilkallingsvakter, resten av tida sitter han på café. Får ikke betalt regninger på den måten akkurat....
Dama går bare og shopper og det er visst hun som har det meste av inntekten, nesten 15 000 utbetalt. Pg de har barn og ny bil og han har masse studielån.
Jaja....

Ja, syns det er helt merkelig at folk kan holde på sånn... Skjønner ikke at de klarer det jeg, blir jo helt ødelagt jeg hvis jeg ikke får betalt en regning og hadde aldri klart å ha DE bunkene med regninger liggende.. Hjelpes meg..

Nye episoder ja.

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

er det nye episoder?

Nei, sett den før

ORIGINAL: Eier av en gutt

er det nye episoder?

Nei, sett den før

ORIGINAL: dripdrop

Den episoden som går nå har jeg sett før !!

de der har jeg sett før ja..
blir helt sjokkert over hvordan noen bevisst graver seg enda lenger ned i gjørma enn overhodet mulig...

er det nye episoder?

Nei, sett den før

åja, beklager. Trodde det var nye jeg.....

tror det har gått før? skjønner at folk ikke tør å ta opp posten sin når det er sånn jeg ass! Bruker selv litt for mye av og til, men glad det ikke har tatt så av at jeg trenger besøk av de to ass!

er det nye episoder?

Nei, sett den før

ja gikk i fjor. grådig irreterende!![:'(]

Synes litt synd på de også, men når de sier at de får 2000 i mnd til klær og hun ikke skjønner hvordan det skal holde når unga trenger vinterklær for sommerklær trenger man jo også. Herregud! Vi bruker d virkelig ikke 2000 kroner hver eneste mnd på barneklær...

ORIGINAL: Alexandra82

Synes de aller verste er de som har utbetalt tilsammen 60 000 i mnd og slikt jeg, og lever for nærmere 75-80 000 i mnd. Matbudsjett på svimlende summer fordi alt skal være så bra, de beste bilene. Kan jo ikke risikere at naboen tror de ikke har penger... Har jo vært noen av de også... Snakk om å leve over evne...
Helt ærlig synes jeg ikke slike fortjener hjelp. Hvis de ikke klarer seg på 60 000 i mnd da...

Han som bare tok tilkallingsvakter...var det noen grunn til det? Eller bare gadd han ikke ta noe annet?

sign

Back
Topp