Luksusfellen

Mirus

Forumet er livet
Var ikke det samme med nye økonomer gitt!!! [:-] Liksom så ovenfra og ned holdning. [:'(]

savner de gamle programmlederene jeg

ORIGINAL: hero

me too

Ikke det samme med disse to nei! [&o]

Han nye som var sist var ikkje so verst, men desse 2 i dag var litt stive og tørre ja...

eg og[&o]

De var bare vikarer. Neste gang er det tilbake til de to vanlige, altså han ene "gamle" og så han nye.

Ser ut på tv3 sine sider at det er 4 programledere nå.. da skal de sikkert bytte på litt... 1 gammel og 3 nye...

Savner de to gamle, jeg.. Blei ikke det samme.. Var tørre, og virka mye mer ovenpå..

ORIGINAL: FrøkenPanda

Ser ut på tv3 sine sider at det er 4 programledere nå.. da skal de sikkert bytte på litt... 1 gammel og 3 nye...

Javel??? Det var dritt!

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: FrøkenPanda

Javel??? Det var dritt!

enig... men jeg skjønner hvorfor.. jobb ved siden av jobben er krevende.. derfor han forrige slutta, ville hellere konsentrere seg om sine brukere på jobben...

Men jeg synes ikke de var så ille nedlatende...

Vi har lagt oss nå... tatt med pc'n får å se dagens episode av luksusfellen..hehe...(det er det vi gjør i sengen liksom... hehehe..) VEL;  men må si jeg er litt skeptisk nå..;) hehe... Men får vel gi dem en sjanse ;)

God Natt!!

eg også. han e så kul han med den laaange skallen: du hee rett å slett brokt før møøøje penga[:D]

men så det skulle være med i neste episode da:)

Back
Topp