Luksusfella..

Ordner seg for snille jenter! Da har jeg fått innvilget ett lån så nå forsvant alle kredittkort regninger, alle handle kontoer og jeg har en betalingsplan som sier at jeg skal betale 1000 kr mnd for å innfri dette her på 4år! Men mitt mål er å innfri det på 2år! Samboeren vet alt nå og han er ikke sur! Han ville at vi skulle gjøre det sånn så jeg ikke sleit så felt og at vår felles økonomi ble bedre! Så nå skal jeg med glede betale den ENE regninga i mnd med langt mindre renter og omk en alle den andre! Jeg er så glad !!! Å har fått en skikkelig lære penge! Aldri bruk penger dere ikke har! Så nå skal buffer spares opp til fremtidige tannlege timer osv! Herlig!!!
Så fantastisk! Flott å høre at det har ordnet seg ;) Vi har brukt MC litt i forbindelse med oppussing av huset og det forsvinner nå inn i det nye huslånet :D Skal bli deilig.

Lykke til videre med sparing ;)

Så fantastisk! Flott å høre at det har ordnet seg ;) Vi har brukt MC litt i forbindelse med oppussing av huset og det forsvinner nå inn i det nye huslånet :D Skal bli deilig.

Lykke til videre med sparing ;)
Ja det er en veldig god følelse! Nå kan jeg (om jeg har råd) unne meg en ny genser EN gang i blandt UTEN å føle på skammen når den blir brukt! :)

Jeg ville ikke kalt noen av dere jeg leser om her for luksusfellen. Oppfatter at dere er langt i fra deltagerne der. Fint å lese at du har ordnet det :)

D e bestandig i begynnelsen av året som kjennes tyngst ut i økonomi for da kommer alle ekstra utgiftene og betalingene etter jula. Stort sett så bruker ting å rette sæ mot sommer. Så bra at du fant veien ut :)

Back
Topp