truelove
Lykkeliten
Føler det innlegget her blir litt som å løpe naken gjennom Oslo.. Men jeg må bare få det ut.. Er jeg den eneste som føler jeg havner i luksusfella.. Kontoen er nesten tom hver mnd.. Inntekten er litt over 20.000 men med lån på bil og bolig flyr pengene ut igjen.. Jeg vil ikke si at vi SLITER.. Men vi har det litt trangt.. El ikke vi men jeg.. Over lenger tid nå har det hopet seg opp endel regninger.. Jeg betaler unna.. Det her er vel mer "jeg hadde så lyst på nye sko" osv syndromet.. Aldri brukt MasterCard på sånne ting.. Men jeg har bla nå ett MasterCard på mat(7000), MasterCard på rep av bilen(10.000), MasterCard fra banken (9000) og nå ett nylig jeg måtte ta opp pga tannlegen... Jeg føler jeg er den værste i hele verden nå! Jeg har konstant dårlig samvittighet.. MEN vi har aldri inkasso regninger.. Vi har aldri purringer osv.. Så vi betaler jo.. Men akkurat nå føler jeg at jeg aldri klarer betale ned dette.. Selv om jeg vet at mye kommet til å forsvinne når feriepenger kommer
samboeren min vet ikke om alt sv det her men noe.. Det her går ikke utover felles økonomien vår
jeg har nå innført shoppe stopp for meg selv for ting jeg ikke trenger
flere som har det sånn av og til?!