Luksus problem. Bekymret

Charlotte

Blir kjent med forumet
Jentungen min er 8snart 9 uker. Og vi har ett problem jeg alltid har hørt maken til! Hun sover alt for lenge! Natt amming drev vi bare med i 3/4 uker før hun begynte å sove igjennom hele natten. Da fra 23 til ca 7/8 om morgenen. Men nå sover hun gjerne til 10/11 uten å våkne i mellomtiden. Her om dagen sov jeg veldig dårlig og sovnet sent. Og halv 2 om morgenen så våknet negativ mobilen ringe og jeg spratt opp å så til jentungen når jeg hørte hvor mye klokkavar. Og hun storkoste seg idrømme land! Det er jo gaaanske mange timer uten mat! Men banki bordet hun ligger veldig bra på kurven i vekt! Men dette kan da ikke være normalt. Snakk om å arve sovehjerte til mamma og pappan sin.
 
Det er som du sier: et luksusproblem. Hvis hun legger på så greit så ville jeg ikke vært bekymret.
 
Får du ikke brystspreng?! :p eller du pumper litt kanskje? :)
Jenta mi har også sovet 7-8 timer på natta siden uke 4/5.
Hvordan er jenta di på dagtid da?
 
Har og en liten frøken med godt sovehjerte.Her var det og kun de første 4/5 ukene vi var oppe en gang i løpet av natten for mating. Nå sovner hun i senga si i 21 tiden, våkner for litt mat mellom kl 6 og 7, og sover videre til 9/10. Hun legger på seg, følger kurven sin og er stort sett blid og fornøyd. Storesøsteren hadde (og har fortsatt) også veldig godt sovehjerte, og hun har hele veien lagt godt på seg og vært frisk og rask, så jeg velger å nyte dette fremfor å bekymre meg :)
 
Sånn har begge mine vært :) Ikke noe å bekymre seg for :) Eldste begynte å våkne på natten igjen etter noen måneder, men det ga seg da vi begynte å gi henne grøt. Du har nok bare veldig god mat til henne så hun holder seg mett lenge :D
 
Får du ikke brystspreng?! :p eller du pumper litt kanskje? :)
Jenta mi har også sovet 7-8 timer på natta siden uke 4/5.
Hvordan er jenta di på dagtid da?

Har bittelitt sprengte bryst om hun sover så ekstremt lenge, men ellers ikke :)nei pumper ikke, har kun pumpe. 1 gang etter fødsel og det var samme kveld som vi kom hjem fra sykehuset.
Frøkna er veldig våken noen dager på dagtid, andre dager er a veldig søvnig :)
 
Sånn har begge mine vært :) Ikke noe å bekymre seg for :) Eldste begynte å våkne på natten igjen etter noen måneder, men det ga seg da vi begynte å gi henne grøt. Du har nok bare veldig god mat til henne så hun holder seg mett lenge :D

Ammer siste gang kl 9 og kl 11 får a 250ml med nan da jeg har lite melkeproduksjon på kvelden, godt å høre att jeg ikke trenger å bekymre meg hehe :)
 
Back
Topp