Nå skal jeg endelig unne meg litt luksus. Jeg har sendt med mannen penger for å kjøpe fotbad til meg med bobler og massasje så her skal jeg kose meg. Jeg bruker så sjelden penger på slike ting til meg selv, så dette blir godt. Jeg gleder meg til i kveld når frida har lagt seg (og Maja forhåpentligvis sover). Da skal jeg bruse bena mine.[:)]
Jeg bør vel bare prioritere slike ting som er avslappende nå fremover.[:)]
**********************************************************************************************************
Jeg må bare vise dere, min luksus ble spa for Frida. Etter at hun hadde badet i kveld så kom hun ut til meg. Jeg satt og tok fotbad, men det ble så hun tok over fotbadet mens jeg, jeg fønet håret hennes. Treåringene nå til dags lever luksuslivet.[:D]

Jeg bør vel bare prioritere slike ting som er avslappende nå fremover.[:)]
**********************************************************************************************************
Jeg må bare vise dere, min luksus ble spa for Frida. Etter at hun hadde badet i kveld så kom hun ut til meg. Jeg satt og tok fotbad, men det ble så hun tok over fotbadet mens jeg, jeg fønet håret hennes. Treåringene nå til dags lever luksuslivet.[:D]