Luksus *med bilde*

namba

Forumet er livet
Nå skal jeg endelig unne meg litt luksus. Jeg har sendt med mannen penger for å kjøpe fotbad til meg med bobler og massasje så her skal jeg kose meg. Jeg bruker så sjelden penger på slike ting til meg selv, så dette blir godt. Jeg gleder meg til i kveld når frida har lagt seg (og Maja forhåpentligvis sover). Da skal jeg bruse bena mine.[:)]

Jeg bør vel bare prioritere slike ting som er avslappende nå fremover.[:)]

**********************************************************************************************************
Jeg må bare vise dere, min luksus ble spa for Frida. Etter at hun hadde badet i kveld så kom hun ut til meg. Jeg satt og tok fotbad, men det ble så hun tok over fotbadet mens jeg, jeg fønet håret hennes. Treåringene nå til dags lever luksuslivet.[:D]

Høres herlig ut - jeg har i grunn masse sånt liggende jeg, men jeg vet ikke når jeg skal få tid til å sette meg ned og faktisk ta et fotbad, eller legge meg i badekaret. 

Det var et supert tiltak!!

Kos deg masse[:D]

Dette hørtes fornuftig ut namba!!!! Kos deg masse og nyt det! [:D]

hørtes deiligt ut! kooos dg[;)][;)]

herlig!!! superdeilig! skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å sett emeg ned for å ta et slikt bad jeg...[:)] for det virker kjempegodt![:)]

ORIGINAL: Trillemor82

herlig!!! superdeilig! skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å sett emeg ned for å ta et slikt bad jeg...[:)] for det virker kjempegodt![:)]

Skulle til å si det samme. Jeg har ikke problemer med tida sånn som lenemor...men har IKKE ro i rompa, hehe.

Håper du koste deg med fotbadet....hørtes herlig ut

Nå sitter jeg her med myke, prikkende ben etter bobler og vibrering. Det er jo like deilig etterpå som det er når man tar fotbad. Dette var første gangen jeg har tatt fotbad som ikke var i bøtte.[8D]

Samme her, hehe..Det kunne blitt et meget kort fotbad [8D][:)]

ORIGINAL: namba

Nå sitter jeg her med myke, prikkende ben etter bobler og vibrering. Det er jo like deilig etterpå som det er når man tar fotbad. Dette var første gangen jeg har tatt fotbad som ikke var i bøtte.[8D]

så herlig!! kanskje jeg skal slå meg i hpodet med noe hardt.. og teste mamma sitt.. så klarer jeg kanskje å slappe av litt med et slikt fotbad...[:)]

ORIGINAL: namba

så herlig!! kanskje jeg skal slå meg i hpodet med noe hardt.. og teste mamma sitt.. så klarer jeg kanskje å slappe av litt med et slikt fotbad...[:)]

Sett deg foran tven eller pcen. Det har i alle fall jeg gjort. Å sitte å faktisk slappe av og nyte det går jo ikka an.[:D] Man må gjøre noe som kan få tankene over på noe annet også slik at man ikke nyter det for mye.[8D]

[:D] så herlig!! Badetid er spa for Johanna også, med føning og gjerne litt massasje, men fotbad har hun ikke fått. Jeg har alltid nøyd meg med ei bøtte, men den der så mye bedre ut da!

Det så herlig ut - så skjønne jenter![:)][:)]

Søta.

Det så herlig ut[:)] for både liten og stor

Mmmm herlig da!!![:D]

Back
Topp