LUKSUS fellen!!!

CLJ

Glad i forumet
Ser dere på??? Jeg er HELT sjokket!!!!!!!! Anbefaler å ta en titt...

ser jeg og..
Hun er jo helt horribel!!

Jeg fatter ikke at det er mulig. Jeg var tenkt å annonsere det her...

ORIGINAL: Strimmelpinne

Hvis jeg blir sånn så håper jeg at sambo gir meg ei kule i panna...

Ja, det ser ut til at vi blir fattige fremover jenter... Vi kan visst ikke få en god og varm vinterjakke til gullene våre til under 1700.............[&:]

Hehe, jeg sitter her og bare ler. Hvem bruker så mye penger da når de bare har 1 inntekt? Jeg jobber i kle butikk og skal jammen si at det går litt penger i klær altså, men 6000 kr på en jakke??  Er jo helt sinnsykt! Hvertfall når man ikke har penger til det. 400 t i kredittkort gjeld, og vil ta opp et lån for å kunne beholde bilen, ja da gjør du det stort altså!!![8|]

d er helt sjukt.. Har man dårlig råd så går d faktisk an og gå på bruktmarked og loppemarked.. For klæra blir omtrent ikke slitt når dem er så små.. Selv har jeg kjøpt masse fint på loppemarked :) Og vært kjempe fornøyd med det jeg har kjøpt der :)

Jeg knakk sammen av latter når de snakket om å ta opp et lån til.... Han penge-duden holdt på å sprekke

ORIGINAL: Helene Burugle

Jeg knakk sammen av latter når de snakket om å ta opp et lån til.... Han penge-duden holdt på å sprekke

Jepp, det gjorde jeg også!! Skulle nesten ønske de måtte selge leiligheten, for jeg syns ikke de fortjener at det ordner seg når de ikke er villig til å ofre noe!

Tenker han penge-duden som du sier så fint har ganske orden på sin egen økonomi... Går nok noen tusinger i sparing der, og tipper han IKKE har kredittkort!!!

Ja, jeg er imponert over tålmodigheta tilde to mennene.

Hvorfor kjøpe en jakke til 1700 kr til et lite barn??? Jeg hadde kanskje brukt så mye penger dersom det hadde vært en 16-17 åring, for da kan jakka brukes i flere sesonger... men et lite bran vokser jo.. og får ikke brukt et plagg to sesonger.. jaja

Håper de har lært og ikke kommer oppi en slik gjeld flere ganger. Det er jo håp for alle!

Anbefaler alle å se på programmen, selvom man har kontroll på økonomien. Man kan fange opp tips og råd :)

Jeg er glad for at jeg og samboeren min har en bra økonomi :)

Haha beste episoden sålangt!! Skulle vært mer tårer da!!! [:D][:D][:D]
Jeg elsker å se andre som ikke har helt kontroll på økonomien sin på grunn av egen uvitenhet [8|]
Mange gode tips ja, selv om økonomien er stram så lever jeg jo godt, har buffer konto til gode tilbud tilogmed [8|]
Tror en tusenlapp holder i lange baner i måneden til et barn, er noen få litt større kjøp men trenger jo ikke så sykt med klær da..

Jeg blir bare så forbanna og irritert jeg av å se på Luksusfellen.. Så jeg lar være!!

Å nei, glemte å se på i dag. [:-]

Men har sett på det før, og det er mye villt.
Syns det er helt blåst når de ikke vil innse problemet, og godta realiteten, de har jo faktisk meldt seg på selv! [8|]

Men hun kjerringen der tok KAKA!

http://www.side2.no/underholdning/article2882435.ece

satt å lurte på om de hadde begynt med skuespiller i luksusfellen. skulle ikke tro det gikk ann å oppføre seg sånn. stakkars mann, skal si hu har balletaket på han. synes det var bra når hun sier kan vi ikke ta opp ett lån til ? jeg vil ikke selge bilen. haha
 uff stakkars økonomer,  ja og på slutten, jeg hadde vært kjempe glad for å få ett års forbruk av bleier..

Back
Topp