Luksus dag :)

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
I dag har jeg virkelig hatt en herlig avslappende dag :) Vært hos frisøren og klippet og farget håret som var på tide å få gjort. Etter det dro jeg å fikk en herlig times thai massasje som jeg nøyt skikkelig! Deretter fikk jeg kjøpt bilsete til babyen på salg. Og så har jeg avsluttet dagen med middagsdate med mannen! Jammen er det godt med herlig avlsappende dager innimellom!

Ja helt fantastisk :) Sjeldent det blir sånne dag, så de nytes til det fulle når de dukker opp!

Så deilig! :)
Men jeg må spørre da..
Fikk du lov og bli massert når du er gravid?
Jeg elsker og dra og få massasje men ble frarådet det nå :/ Fikk beskjed om at det ikke er lov hvis man ikke har kurs i gravid massasje :o

Men jeg må spørre da..
Jeg elsker og dra og få massasje men ble frarådet det nå :/ Fikk beskjed om at det ikke er lov hvis man ikke har kurs i gravid massasje :eek:
Jeg ga beskjed om at jeg var gravid når jeg kom og det var ikke noe problem. Lå på siden med pute mellom beina for å bli massert på ryggen og det funket veldig bra.

Men jeg må spørre da..
Jeg elsker og dra og få massasje men ble frarådet det nå :/ Fikk beskjed om at det ikke er lov hvis man ikke har kurs i gravid massasje :o
Man kan bli massert selvom man er gravid, men er viktig å gi beskjed på forhånd om att du er det pga valg av oljer. :)

Man kan bli massert selvom man er gravid, men er viktig å gi beskjed på forhånd om att du er det pga valg av oljer. :)
Ja :) Det jeg fikk beskjed om var pga oljer og pga punkter som ikke skal trykkes/gnis på.

Så deilig :)

Jeg har fått massasje når jeg har vært gravid. Men de har ikke knadd så hardt. Det kan visstnok framprovosere abort.

Så deilig :)

Jeg har fått massasje når jeg har vært gravid. Men de har ikke knadd så hardt. Det kan visstnok framprovosere abort.

Det er ettersom jeg har blitt fortalt av manuellterapeut og fysioterapeut, ikke noe bevis for at det kan fremprovosere abort, men det er heller ikke noe bevis for at det ikke kan fremprovosere.
Det er slikt man ikke risikerer å forske på.
Kan hende at det har vært noen tilfeller hvor noen har vært til behandling eller fått massasje og tilfeldigvis abortert samme dag/dagen etter. Ingen kan si at det er derfor, men ingen vil ta sjansen på at det ikke er derfor. :-)

Back
Topp