Lukas går nå

Fionamedspire

Betatt av forumet
Heihei alle sammen [:)]
Håper alle har hatt en flott helg.

Lukas har nå hatt sin første dag i bhg på fredagen, det gikk veldig greit. Han var minst på avd, men trur det skal gå bra.
Er en småbarnsavd med ca 11-12 barn.[:)]
Vi hadde et lite uhell[:o] Vi ble fikk se hele bhg, det er en stor barnehage med avdelinger. Når hun hadde vist oss rundt, kom vi tilbake på avd. Og jeg var gjennom våt på hele siden av magen min[:-] skjønte ikke i d hele tatt hvordan jeg kunne bli våt. Men så viste d seg at Lukas hadde hatt sin lille tissemann opp istendenfor ned i bleien. Så vi var begge tissevåte[X(] så vi måtte bare skifte.

Men bortsett fra det, så gikk alt supert. Å samme dagen gikk Lukas skritt[:D] så nå reiser han seg og går hele tiden.
Veldig morsomt å se.

I mårra skal han tilbake til bhg, skal prøve å være borte en time eller to da. veldig spent på hvordan det skal gå, men det må gå bra!![:)]

Så fint at det gikk så bra. Han kommer nok til å kose seg. Og gratulerer med de første selvstendige skrittene![;)]

ORIGINAL: cucurs

Så fint at det gikk så bra. Han kommer nok til å kose seg. Og gratulerer med de første selvstendige skrittene![;)]

sign[:)]

Hihi! Er så mange av septemberbarna som stabber rundt nå!
Vi er på jakt etter barnehageplass vi også og skal se på en imorgen! Går nok veldig bra skal du se! Så får du passe på at tissemannen peker nedover neste gang [:D]

Back
Topp