Luftsmerter

Lillebabs..

Glad i forumet
jeg plages skikkelig med dette om dagene. det er virkelig vondt! som å løpe med sting[&o]
er dette vanlige gravideplager? finnes det noe man kan "ta" mot det?

Du kan prøve Imogas eller Minifom fra apoteket! Begge kan tas under graviditet[:)] Ellers unngå brus og annen mat som gir gass. Så kan du prøve å gå en tur, få tarmene i gang[;)] Luftsmerter er kjempe vondt! Håper du blir bedre snart[:)]

ORIGINAL: Nattlys

Du kan prøve Imogas eller Minifom fra apoteket! Begge kan tas under graviditet[:)] Ellers unngå brus og annen mat som gir gass. Så kan du prøve å gå en tur, få tarmene i gang[;)] Luftsmerter er kjempe vondt! Håper du blir bedre snart[:)]

takk![:D] da tror jeg faktisk at jeg skal prøve dette [:)] det er sjelden jeg tar noen form for tabletter men dette er ikke noe kjekt! å når jeg rører meg her hjemme så blir det faktisk bare verre, det som hjelper er å legge seg rett ut på magen, presse lufta ut liksom[;)] uff, føler meg som prompemaja..[:-] hihi[;)]

Minifom, som i de dråpene jeg ga til gutten under amming?

Hmm, dette er minifom i tablettform. Mulig det er mot det samme! Men verken minifom eller imogas tas opp i kroppen slik som mange andre tabl gjør, derfor er det greit å ta forde om man er gravid[:)] Ja, det er skikkelig vondt! Å kjennes ut som det blir verre av å røre på seg..men det skal hjelpe å røre på kroppen, om man klarer[;)] Så lenge man ikke holder inne lufta..hehe.

Godt å vite at det ikke bare er jeg som har dette problemet[:D]

Hmm, dette er minifom i tablettform. Mulig det er mot det samme! Men verken minifom eller imogas tas opp i kroppen slik som mange andre tabl gjør, derfor er det greit å ta forde om man er gravid[:)] Ja, det er skikkelig vondt! Å kjennes ut som det blir verre av å røre på seg..men det skal hjelpe å røre på kroppen, om man klarer[;)] Så lenge man ikke holder inne lufta..hehe.

ja da er d nok d samme, bare i flytende form, for den tas ikke opp av tarmen og er derfor grei å gi til spedbarn. den samler opp lufta og fører den ut av tarmen. funka som snus på lillegutt når han hadde luft smerter[:D] husk det til din lille kommer!![;)]

ORIGINAL: Vårmamma

Godt å vite at det ikke bare er jeg som har dette problemet[:D]

Takk det samme[:D]

ORIGINAL: lykkelige meg

ja da er d nok d samme, bare i flytende form, for den tas ikke opp av tarmen og er derfor grei å gi til spedbarn. den samler opp lufta og fører den ut av tarmen. funka som snus på lillegutt når han hadde luft smerter[:D] husk det til din lille kommer!![;)]

Skal huske det!:)
Ser vi er like langt på vei[:)] Har termin 25.april

ORIGINAL: lykkelige meg

Skal huske det!:)
Ser vi er like langt på vei[:)] Har termin 25.april

Jeg å !! [:D] føler jeg er så kort på vei i forhold til alle her[:-] [;)]

Det gjør jeg å! Men er en måned mellom de som er først og sist...er 4 uker! Håper de neste ukene går fort:) Vil så gjerne vite at alt er bra der inne[:)]

Luftsmerter er skikkelig vondt, men som nevnt over så er det veldig bra å
holder seg i bevegelse. Da jeg fikk stomi etter sist fødsel så fikk jeg beskjed om å
røre meg mest mulig. Trodde jeg skulle stryke med fordi det var så vondt, men
skjønte etter en stund at vondtene forsvant når jeg hadde bevega meg en del.
Noe av det som hjelper er å gå trapper, eller ned i knebøy...
Håper smertene dine gir seg snart[:)]

Back
Topp