Hei! Baby nå på litt over seks uker vært mer utilpass og grinete enn vanlig. Han er til vanlig en rolig og fornøyd baby som godt kan ligge å pusle alene. Han har den siste uken begynte å fise mye! Sånn typ jeg vet ikke om det er baby eller mannen som fiser
Han har også våknet brått i hylgråt uten videre der ingenting hjelper. Roer seg ned etter hvert. Ikke lange skrike perioder men tydligvis utilpass og små skriking spesielt i perioder han fiser mye. På dagtid har han holdt det gående av og på i søvn og uro noe som er uvanlig han. Han spiser meget godt og sover veldig godt på natt. Jeg er så usikker på om det dreier seg om luftsmerter som kommer og går i og med at fisingen startert for fult i samme periode. Han har karrisaus avføring en gang per dag. Fullernæres på mme, hipp.
Noen råd eller tips?
Blir så lei meg når ingenting funker og det virker som mageplager.. Tror jeg. Dette kan starte fra morgenen av. Og da forplanter det seg i løpet av hele dagen da han også får problemer med god søvn på dagtid. Idag har han sovet veldig godt og lenge i natt samt "vært seg selv" fram til i ettermiddag da mye fising startet igjen med gråt.
Beklager rotete innlegg! Syns bare det er vondt når han er så utilpass når han er så fornøyd og rolig ellers. Føler meg som en dårlig mor som ikke får hjulpet når det står på som værst.
Bytte mme? Dråper av noe slag?
Noen råd eller tips?
Beklager rotete innlegg! Syns bare det er vondt når han er så utilpass når han er så fornøyd og rolig ellers. Føler meg som en dårlig mor som ikke får hjulpet når det står på som værst.
Bytte mme? Dråper av noe slag?

enten var det utviklingssprang forrige uke eller magevondt og nå akutt luftsmerter som kommerm går.. Hu mor blir helt svett når baby får sånn. Rr det noe poeng og bruke de antageligvis placebo dråpene som får luft i magen/tarm til å sprekke? Husker ikke hva de heter..