Luftsmerter

Lykkelitenn

Bli kjent med forumet
Hei,

jeg er snart 7 uker på vei. Har de siste dagene begynt å ha ganske store smerter, som jeg tror er luftsmerter da jeg syntes de avtar etter dobesøk men bygget seg raskt opp igjen og magen er oppblåst. Disse smertene ligger helt i nedre del av mage og gjør utrolig vondt nedover i rumpa også på en måte, sånn litt sprenge aktig. Noen som har opplevd det samme?

Hei,

jeg er snart 7 uker på vei. Har de siste dagene begynt å ha ganske store smerter, som jeg tror er luftsmerter da jeg syntes de avtar etter dobesøk men bygget seg raskt opp igjen og magen er oppblåst. Disse smertene ligger helt i nedre del av mage og gjør utrolig vondt nedover i rumpa også på en måte, sånn litt sprenge aktig. Noen som har opplevd det samme?
Ja, skjønte 2-3 dager etter EL at jeg måtte være gravid, for magesmertene var ulikt annet jeg hadde kjent før. Og de vedvarte til 7. mnd... Håper på bedring snart for deg!! For de fleste gir det seg jo. I mine andre svangerskap var det også første tegn med å være oppblåst, men det ga seg rundt uke 12 med dem. Gratulerer forresten!

Hei,

Ja! Vurderte tom legevakten en natt fordi det var så vondt og eg ikke visste at luftsmerter kunne være så ille, haha. Ga seg etter en uke/to og HAF ikke vært plaget siden:) Hadde nok sammenheng med at eg var veldig forstoppet og oppblåst også på den tiden:)

Oppdatering; endte dessverre i SA mest sannsynlig. Begynte å blø mye dagen etterpå og blør fremdeles noe..

Back
Topp