Luftsmerter!

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Noen har erfaring med det? Jeg var plaget med det tidligere, men ikke hatt det siden jeg begynte å jobbe, før jeg fikk det idag! Det er så vondt, jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Det sitter i mellomgulvet.

Jeg beveger meg rundt,strekker armene i været (retter ut overkroppen), legger forsiktig press over mellomgulvet. Prøver å få løsnet luften med å "massere" mellomgulvet med klokken i jevne bevegelser

Noen som har noen gode tips? Jeg er helt forbi nå! Prøver hva som helst!

Minifom! Kjøpes reseptfritt på apoteket!

Noen har erfaring med det? Jeg var plaget med det tidligere, men ikke hatt det siden jeg begynte å jobbe, før jeg fikk det idag! Det er så vondt, jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Det sitter i mellomgulvet.

Jeg beveger meg rundt,strekker armene i været (retter ut overkroppen), legger forsiktig press over mellomgulvet. Prøver å få løsnet luften med å "massere" mellomgulvet med klokken i jevne bevegelser

Noen som har noen gode tips? Jeg er helt forbi nå! Prøver hva som helst!
Jeg bruker å legge meg på venstre side med høyre ben bøyd opp mot brystet og liten "knekk" i venstre ben. "vagger" litt fram og tilbake. Om ikke det funker legger jeg meg på rygg med bena bøyd opp mot rumpa og masserer magen.. bytte litt mellom de to pleier å funke for meg :)

Kan tas som kapsler. Det hjelper på luftsmerter. Fungerte veldig godt når jeg var gravid!

Jeg snakket med legevakt da smertene gikk fra mellomgulvet foran til baki ryggen, og ikke slapp taket i det hele. Jeg fikk så vondt at jeg kastet opp noen ganger nå!

De kunne ikke gjøre noe, sa de, så jeg skulle bare ta en varmepute på magen og slappe av (as if, med de smertene:sorry:). Jeg tok paracet, men de kom rett i retur. Nå begynner det så smått å gi seg, endelig! Jeg hadde glemt hvor vondt det gjør!

Back
Topp