Luftsmerter?

*Hope*

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sitter på jobb med smerter i hele magen. Er der stort sett hele tiden, men sterkere innimellom. Har hatt det i flere timer nå. Tror det er luftsmerter, men kan de virkelig være så intense?!

Føler meg veldig oppblåst, men får ikke ut så veldig mye luft egentlig.
Men det er nok kanskje også fordi jeg er på jobb, og ikke akkurat kan gå rundt å prompe.. :)

Andre som har slike smerter?

Har det mest om kvelden, men ja det er kjempe vondt :/ å en får ikke ut no særlig luft. . Ikke jeg iallefall :p

Jeg skal tåle det om kvelden, men på jobb?! Sitter i kontorlandskap og greier.. Uff!
Det er jo verdt det til slutt, men likevel ekkelt.

Har det på akkurat samme måte. Prøver å lette trykk på toalettet, men typisk nok vil aldri luft ut når jeg går dit... En skikkelig pine! :-)

Har det på akkurat samme måte. Prøver å lette trykk på toalettet, men typisk nok vil aldri luft ut når jeg går dit... En skikkelig pine! :-)

Akkurat! Jeg prøver å gå på toalettet når jeg kjenner trykk, men ingen luft innen jeg kommer meg dit. Dette er skikkelig ubehagelig altså! Bare en halvtime igjen å pine seg gjennom på jobb, deretter venter brudekjoleprøving av alle ting...! Det kan bli interessant..

Akkurat! Jeg prøver å gå på toalettet når jeg kjenner trykk, men ingen luft innen jeg kommer meg dit. Dette er skikkelig ubehagelig altså! Bare en halvtime igjen å pine seg gjennom på jobb, deretter venter brudekjoleprøving av alle ting...! Det kan bli interessant..
Det er super spennende da! Lykke til med både trykk og kjole! :-)

Back
Topp