Luftsmerter

Fluffinella

Flørter med forumet
Åååå jeg er så fryktelig plaget med luftsmerter. Hver dag, hver morgen og hver kveld ligger jeg og vrir meg i smerte. Det er flaut, og vondt. Men hepdigvis vet jeg at det er fordøyelsen og ikke babyen det er noe galt med. Er det andre som har det sånn? Noen som har noen gode tips?

Samme her, ikke godt akkurat ... =/

men holder du lufta inne? For jeg får vondt hvis jeg gjør det.. men om jeg passer på å fise når jeg må, så går det veldig greit :)
En stor fordel ved å sitte alene hjemme fra 8-16 :P

Akkurat nå er jeg på besøk, så det er litt værre enn vanlig. Men jeg er ikke akkurat så blyg lenger ang. Fising foran kjæresten nei..... :) Men mitt hovedproblem er at jeg IKKE KAN RAPE, samme hvor mye jeg har øvd på det i oppveksten. og selv når jeg fiser hele tida, får jeg luftsmerter. Har slutta med brus for lenge siden, men skjønner ikke hva jeg gjør feil!

Samme her, jeg tar ca 20ml Lactulose hver dag. Forebygger treg mage, og luften kommer lettere ut. Men det blir ikke mindre luft...... emoticon Har fått det bedre etter at jeg begynte å ta d så anbefaler deg å prøve. 

Ikke spis/drikk ting som gir deg luft i magen; brus, masse frukt, sukker, sterk mat osv. 
Ellers hjelper det på meg ihvertfall å legge meg ned og massere magen "med klokka" og legge meg ned på venstre side for å hjelpe tarmen. Det hjelper ihvertfall på smertene. 

God bedring! 

Back
Topp