luftsmerter? rier?

Lulu

Flørter med forumet
sovet dårlig i hele natt for har fått så kramper i underlivet. Kjennes ut som svake rier. Trudde kanskje det var luftsmerter og fordi eg e litt hard i magen. Men etter eg hadde vært på do(avf.) så har eg kjent sånne takvise smerter etterpå også...Veit ikkje heilt ka eg ska gjer? Kjenner guttebassen masse....er 22 uker på veg.
 
uff, fortsetter det har jeg villa ringt fødeavdelinga og spurt om råd.
Kynnere er vanlig, men er de vonde, regelmessige og ikke slutter så er ikke det bra. Lykke til, håper alt går bra:)
 
ja kontakt føden om du tror det kan være rier.. ikkje lurt å gå å lure på slikt.. 
 
jeg ringte føden og fikk komme opp med en gang. Det viste seg at det er kynnere eg har. Livmormunnen var lukket og fin. Men visste ikkje at kynnere kunne være så vonde! Eg har fødd før, og for meg var det akkuratt som rier...jaja, alt stod no bra til vertfall.

Var aleine heime i helgen også, mann og datter var vekkreist. Typisk at sånne ting skal skje då:(
 
bra de sjekka deg. Hørtes veldig ut som vonde kynnere som jeg har hatt masse av i det siste. Kan gjøre sykt vondt innimellom, i tillegg til litt træg mage så er det ikke godt. håper de gir seg litt nå som du vet hva det er, 
 
Så bra at du fikk det sjekket og det bare var kynnere. Har selv masse kynnere, ofte flere på rekke og de kan være ubehagelige. Men de kommer når jeg i følge kroppen min har gjort før mye eller er for stressa og forsvinner av seg selv, så stresser ikke med det:)
 
Back
Topp