Agnete
Forumet er livet
Har soverom i andre etage - vil nok høre det lenge før noen har klart å klatrere opp![]()
Her stod innbruddstyven inne på soverommet til naboen i andreetasjen, selv med alarmen på i huset. Så her lukkes alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har soverom i andre etage - vil nok høre det lenge før noen har klart å klatrere opp![]()
Bare sjekk i nakken d om du har lue på![]()
Her stod innbruddstyven inne på soverommet til naboen i andreetasjen, selv med alarmen på i huset. Så her lukkes altJeg er veldig husredd
![]()
Her stod innbruddstyven inne på soverommet til naboen i andreetasjen, selv med alarmen på i huset. Så her lukkes altJeg er veldig husredd
![]()
Passe på trekk på babyen og dine pupper om du ammer så går det sikkert greit å ha vinduet opp
Her har vi aldri vinduet opp, jeg reagerer veldig på pollen så vår/sommer får vi ikke luftet noe. Og vinteren er for kald, litt trekk så har jeg halsbetennelse. Men enig at det er godt å pakke seg inn i en varm dyne![]()

![]()
Amme-bh i ull er virkelig gullTror puppene mine skal få en extra dyne![]()
Vi hadde det kjølig på soverommet selv med nyfødt baby.Babyen kan jo sove ute om vinteren, det er da ikke noe problem med kaldt soverom så lenge baby er varm og ikke sover i direkte trekk.
Ca 15 grader synes jeg er perfekt, om vinteren er vi nede i 12 grader uten problem.
Soveskinn, ullpysj, dundyne og ekstra ullsokker på beina sørga for god og varm nyfødt baby uansett temp.![]()
Man er så forskjellig!12 graderDa hadde jeg flyttet ut
hihi
Man er så forskjellig!Jeg er veldig varm av meg og får noia om det er varmt på soverommet...nå er det 19 grader på natta og det er like før jeg henter vifta.
![]()
Heldigvis bor vi i nordnorge, for det meste kjølige netter hele sommeren.
I vinter var det 3 grader på soverommet på hytta.DET ble for kaldt selv for meg!
![]()
Jeg vil helst ha vinduet åpent året rundt, så lenge det ikke er mange minusgrader. Jeg sover utrolig dårlig i dårlig luft, og med to voksne på soverommet blir det tett i løpet av natten.
I vinter gjennomluftet jeg før lille skulle legge seg, og satte på en ovn for å få opp varmen. Nå var det en ekstremt mild vinter da, så jeg kunne ha vinduet oppe ganske ofte.
Nattpose og lue kan jo være et alternativ.
Helt enigføler lufta er skitten hvis det ikke luftes
![]()