Lufting på soverommet

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Jeg må ha frisk luft mens jeg sover, og har gjerne en liten glippe på vinduet hele året.

Våknet nå og kjente det hadde vert en kald natt og var litt kjølig på nesa, har pakket meg godt inn i dyna og blir her litt til :-P

Men når knøttet kommer, hva da? Hen har jo dyne og pose og tepper og mye mer for å holde kropsvarmen, men ansiktet er jo utsatt. Vi hsr bare ett soverom, så frem til flytting eller annet sover lillen med oss <3

Hva gjør dere? Lukker dere vinduet? For hvis det er å annbefale, så dør jeg ikke :)

Kommer å ha vinduet litt åpent uansett :) har sengen til tassen i motsatt ende på rommet. Lukker kanskje til høsten om det blir veldig kaldt om natten.

Lufter godt før vi legger oss, er det ikke så ille kaldt ute står vinduet litt oppe. Men vet jo dem som har lue og votter på babyene for å ha vinduet oppe☺

Jeg er som deg, men nå i det siste har jeg hatt vinduet stengt fordi det er veldig kaldt om natta slik at jeg våkner og vurderer å ta på en genser til tross for at jeg har ligget under dyna hele tiden. ;)

Ellers har vi hatt vinduet åpent selv om babyen ligger inne hos oss (2 måneder). Har er godt pakket inn. ;)

Babyen kan jo få lue på seg. :)

Sover med vinduet åpent, mini sover skikkelig dårlig om det er lukket. Han har ikke tatt skade av set :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har altid hatt vinduet åpent. Både inne hos oss og på rommet hennes når hu flytta dit.

her lufter vi hele dagen og lukker når han legger seg, men hvis det er varmt på rommet når jeg sjekker på han før jeg legger meg lukker jeg det opp på stengsel, han sover mye bedre når det er frisk luft på rommet og han har aldri vært sjuk eller tatt skade av det ennå :)

Vi har vinduet åpent året rundt. Du kan ha en tynn lue på henne om natta. Fikk min minste i mars, hadde da ikke på henne lue. Men hadde hun blitt kaldere på hodet så hadde jeg hatt på henne en lue.

Vi har alltid et vindu åpent og jeg må ha verdens varmeste jente... Ingen fare at hun fryser, så spent på hvordan lillebror blir. Jeg er nemlig skikkelig frysepinne og samboeren er motsatt :p

Har som regel vinduet åpent hele natta, uavhengig av temperatur. Fikk februarbaby i fjor og hadde han på andre siden av rommet og var litt mer påpasselig ved lave temperaturer

Jeg har alltid vinduet åpent med mindre det regner inn eller blåser for mye. Men tenker det kommer til å gå veldig fint, lillebror kan få på en lue om han blir kald på hodet. Jeg blir dårlig om ikke jeg får sove med frisk luft nemlig.

Så kjekt å vite :) takk for utfyllende svar! Da anskaffer jeg meg en liten lue uten snor og ser ann temperaturen til knøttet underveis :)

Vi Lufter om dagen og lar døra stå åpen ut mot gangen om natta, ventilene på soverommene står alltid åpne om det ikke er -20 eller kaldre da. jeg er ikke spesielt glad i å ha det iskaldt på soverommet:p
Jeg leste før vesla kom at babyer sover best når det er ca. 18 grader i rommet og det er jo litt kaldt :)
Hvis det er trekk på soverommet ville jeg harr på babyen en lett lue :)

Passe på trekk på babyen og dine pupper om du ammer så går det sikkert greit å ha vinduet opp :)
Her har vi aldri vinduet opp, jeg reagerer veldig på pollen så vår/sommer får vi ikke luftet noe. Og vinteren er for kald, litt trekk så har jeg halsbetennelse. Men enig at det er godt å pakke seg inn i en varm dyne :D

Åpner balkongdøta noen timer før sengetid og lufter godt til vi legger oss, så har jeg vindu eller døra på gløtt om natta. Fungerer helt fint for den lille(en uke i dag) rommet holder seg kjølig uten å bli for kaldt eller trekkfult. Lille ligger i senga mellom oss jeg hele tiden kan kjenne at hun er varm:-)

Åpner balkongdøta noen timer før sengetid og lufter godt til vi legger oss, så har jeg vindu eller døra på gløtt om natta. Fungerer helt fint for den lille(en uke i dag) rommet holder seg kjølig uten å bli for kaldt eller trekkfult. Lille ligger i senga mellom oss jeg hele tiden kan kjenne at hun er varm:-)

Har du døren oppe om natten? Er du ikke redd noen skal komme inn? :o
Jeg er veldig redd for det :p

Back
Topp