LUFTIG!

Lille_tiger

Flørter med forumet
herlighet å oppblåst man skal bli da :p

Det knitrer, durer og brommer i magen min.
Haha, reine byggeplassen inni der

Samme her!! Stille i magen om morningen og magen er flat men når man har kommet til kvelden er det full krig og magen står rett ut..

Hihi, her jobbes det virkelig der nede! Er så oppblåst:) Har vært slik i de andre svangerskapene mine også, er vist til det beste for den lille, så vi får putre oss igjennom månedene med et smil:D

Det tok meg 1 år før jeg turte å prompe foran kjæresten min :P Men nå er det som om jeg flyr avgårde til månen hver dag. HAHAHA! Oppblåst ja! Hormonell ja! øm og vondt overalt ja!

Sliter også mye med luft (og forstoppelse). Sleit mye med det før jeg ble gravid og, men dette er jo ekstremt :P På kveldene set det ut som jeg er 4-5 måneder på vei allerede jo!

Tips mot forstoppelse: KIWI!! Funka meget godt ;) eg et ein Kiwi kvar dag og held systemet i gang :p

Tips mot forstoppelse: KIWI!! Funka meget godt ;) eg et ein Kiwi kvar dag og held systemet i gang :p
Skal prøvast! Her går det i activia og myyykje vatn, og ein shot lactulose i ny og ne. Var plaga før og, men etter at eg vart gravid og ikkje orka kaffi har det sagt heilt stopp.

Svisker funker også, om man liker det, evt annen tørket frukt, aprikos f.eks :-)

Lufta hos meg oppfører seg litt rart.. Den samler seg liksom opp i magesekken, sånn at jeg ser en kul rett under brystbeinet om kvelden. Den vil liksom ikke flytte seg videre i systemet og ut, så jeg får ganske vondt i magen og kjenner det presser oppover. I tillegg har jeg vel ca aldri i mitt snart 30-årige liv greid å rape, så den er litt stuck.. I gårkveld ble det så fullt at da jeg hosta når jeg var på badet så brakk jeg meg skikkelig. Har ikke vært kvalm på noen dager, så synes det var litt rart, men det ville ikke gi seg. Fikk 5-6 kraftige brekninger og "spydde" mengder med luft, ingenting annet. Bra jeg var hjemme alene, for det hørtes helt sykt ut! Etterpå følte jeg meg som et nytt menneske! :-D Blir jeg like oppblåst i dag stikker jeg fingrene i halsen - problem solved!

Back
Topp