Luftet for sjefen min idag :/

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
At jeg kanskje skal ta ulønnet permisjon ut over den vanlige permisjonstiden. Vet ikke helt om han ble så veldig glad for det. Han lurte å på om jeg skulle ta ut 100 % eller 80 % men jeg sa at det hadde vi ikke tatt stilling til enda

Det er kanskje kjedelig for arbeidsgiver, men man har rett på å ta det ene ekstraåret med ulønnet perm. Med 100% eller 80%, mener du av den ordinære permisjonen eller den ulønnete?

At jeg kanskje skal ta ulønnet permisjon ut over den vanlige permisjonstiden. Vet ikke helt om han ble så veldig glad for det. Han lurte å på om jeg skulle ta ut 100 % eller 80 % men jeg sa at det hadde vi ikke tatt stilling til enda
Ikke noe å bekymre seg over ennå, han sa jo ikke noe heller så.

Heldigvis er dette noe vi som familier kan bestemme helt selv, sjefer har ikke noe de skulle ha sagt faktisk.
Selvsagt så kommer vi til å trenge ulønnet permisjon når barne fødes i februar! Hva trodde han da? Det er mange måneder fra februar til august......

Han spurte faktisk om hvordan vi skulle dele permisjonen. Da sa jeg (på en vist spøkefullt måte) hva tror di, jeg må jo få full uttelling for graviditeten. Jeg tar det jeg kan få, han 10 uker ;)

Det er kanskje kjedelig for arbeidsgiver, men man har rett på å ta det ene ekstraåret med ulønnet perm. Med 100% eller 80%, mener du av den ordinære permisjonen eller den ulønnete?
Ordinære ja

Back
Topp